Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Geschäftsmodell für die Vermarktung regionaler Lebensmittel

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Geschäftsmodell für die Vermarktung regionaler Lebensmittel Alina Obermann
Libristo kód: 06839877
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2010
Durch die fehlende Transparenz und der gleichzeitig zunehmenden Zahl an Lebensmittelskandalen steigt... Teljes leírás
? points 149 b
24 500 Ft -4 %
23 282 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


From the Somme to Victory Peter Simkins / Kemény kötésű
common.buy 15 970 Ft
History of British Space Science Harrie MassieM. O. Robins / Puha kötésű
common.buy 32 295 Ft
Desarrollo económico Miren Etxezarreta Zubizarreta / Puha kötésű
common.buy 12 234 Ft
Freedom's Women Noralee Frankel / Kemény kötésű
common.buy 12 954 Ft
A la rica marihuana y otros sabores Terry Southern / Puha kötésű
common.buy 4 922 Ft
Ovid, Amores Felix Klug / Puha kötésű
common.buy 11 784 Ft
God Bless My Friends Hannah Hall / Leporelló
common.buy 3 986 Ft
Freelancer ALS Forschungsgegenstand Und Praxisphaenomen Stephan Kaiser / Kemény kötésű
common.buy 25 548 Ft

Durch die fehlende Transparenz und der gleichzeitig zunehmenden Zahl an Lebensmittelskandalen steigt das Bedürfnis der Verbraucher nach mehr Sicherheit und Vertrauen, was den wachsenden Trend der Nachfrage nach Produkten regionaler Herkunft bestätigt. Über 400 regionale Vermarktungsinitiativen in Deutschland wirken derzeit dem Globalisierungstrend entgegen, indem sie versuchen, die regionalen Wirtschaftsstrukturen wieder aufzubauen und langfristig zu erhalten. Gerade an den Schnittstellen der gesamten Wertschöpfungskette bis hin zum Endverbraucher muss angesetzt werden, um Transparenz wieder herzustellen. Der Lebensmitteleinzelhandel (LEH) als ein Sektor in der Kette stellt dabei einen attraktiven Absatzkanal für regionale Lebensmittel dar, denn so kann gleichzeitig dem Verbrauchertrend nachgegangen werden. Am Beispiel "LandMarkt" soll ein zukünftiges Kooperationsmodell mit der REWE Group entwickelt und somit ein Netzwerk zwischen verschiedenen wirtschaftlichen Akteuren der Wertschöpfungskette geschaffen werden. Dabei wird die Organisationsstruktur analysiert sowie alle Module eines Businessplans dargestellt.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Geschäftsmodell für die Vermarktung regionaler Lebensmittel
Szerző Alina Obermann
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 152
EAN 9783639331882
Libristo kód 06839877
Súly 222
Méretek 150 x 220 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása