Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Gender and the language of Advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Gender and the language of Advertising Habiba Chafai
Libristo kód: 06831057
Kiadó VDM Verlag, február 2010
Gender portrayals have known significant changes in print advertising over the last decades, but gen... Teljes leírás
? points 151 b
23 408 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Getting Started with Netduino Chris Walker / Puha kötésű
common.buy 7 353 Ft
hamarosan új
Selected Essays Philip Hensher / Kemény kötésű
common.buy 9 015 Ft
1976 Cincinnati Reds Doug Feldmann / Puha kötésű
common.buy 15 915 Ft
Politics and Religious Consciousness in America George Armstrong Kelly / Puha kötésű
common.buy 25 507 Ft
Critical Essays on Edward Schillebeeckx's Theology Corneliu C. Simut / Puha kötésű
common.buy 12 980 Ft
Herland Charlotte Perkins Gilman / Puha kötésű
common.buy 4 055 Ft
Get Real 3 Student Book Pack New Edition David Williamson / binding.
common.buy 14 020 Ft
Divine Spiration of Scripture A.T.B. McGowan / Puha kötésű
common.buy 9 124 Ft
Love and Mafia Rosanna Lo Presti / Puha kötésű
common.buy 4 304 Ft
Nothing Else Matters Tooley / Puha kötésű
common.buy 6 060 Ft
Does Gender Matter? Cara Rabe-Hemp / Puha kötésű
common.buy 28 070 Ft
Linux als Bandbreitenmanagement Lösung Patric Steinegger / Puha kötésű
common.buy 30 836 Ft
Einflu Der Belastungsgeschwindigkeit Bei Der H rtepr fung Ramaswamy Lakshmanan / Puha kötésű
common.buy 33 045 Ft
John McKinley and the Antebellum Supreme Court Steven Ford Brown / Kemény kötésű
common.buy 24 806 Ft

Gender portrayals have known significant changes in print advertising over the last decades, but gender stereotypes remain widely controversial in the world of advertising nowadays. The verbal and visual language of advertising may reflect a nation s culture, customs and the ways in which men and women think and interact. Therefore, one of the main objectives of this study is to understand how advertisements affect and influence the culturally gendered stereotypes so as to satisfy the norms of a society. More specifically, it seeks to analyse how England and Morocco portray women in the media as compared to men. Besides, it aims at showing how advertisements have an impact on women s decisions and choices, and how this impact is mirrored in the social, cultural and economic life. To achieve these purposes, it will be necessary to analyse women s position in relation to the religious, social, cultural and economic contexts in both societies, and also discuss the language of gender and how women and men are addressed and use language.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Gender and the language of Advertising
Szerző Habiba Chafai
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 108
EAN 9783639233322
ISBN 3639233328
Libristo kód 06831057
Kiadó VDM Verlag
Súly 182
Méretek 153 x 227 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása