Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Gender and media preference in cosmetic products: An empirical study

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Gender and media preference in cosmetic products: An empirical study Tayebeh Baghli
Libristo kód: 02984796
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, április 2016
Different kinds of media play significant roles in consumer behavior specifically in evaluating and... Teljes leírás
? points 131 b
22 490 Ft -9 %
20 313 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Umweltbelastung Und Gesellschaft -- Luft -- Boden -- Technik NA Rhein.-Westf. Akad. d. Wiss. / Puha kötésű
common.buy 28 443 Ft
Great Sex Coupons Sourcebooks / Puha kötésű
common.buy 2 831 Ft
Lieder Und Balladen Ernst von Wildenbruch / Puha kötésű
common.buy 27 309 Ft
besten Futterpflanzen F. G. Stebler / Puha kötésű
common.buy 14 950 Ft
Timbuktu Oskar Lenz / Puha kötésű
common.buy 14 826 Ft
Historic Photos of Kansas David Knopf / Kemény kötésű
common.buy 15 045 Ft
Mann im Nebel Gustav Falke / Puha kötésű
common.buy 12 886 Ft
Miederhosenmord Claudia Blasl / Puha kötésű
common.buy 4 443 Ft
A History of the Jews Heinrich Graetz / Puha kötésű
common.buy 19 443 Ft
Fundamentos de Fisica Vol. II, 8a. Ed. Raymond A. Serway / Puha kötésű
common.buy 19 209 Ft
From Tribal Village to Global Village Alison Brysk / Kemény kötésű
common.buy 77 030 Ft

Different kinds of media play significant roles in consumer behavior specifically in evaluating and choosing products or services. Actually, consumers are attracted to different kinds of products through a variety of media such as television, newspaper, magazine, internet, printing material, etc. In fact, dissimilarity among male and female in terms of their perceptions and taste clarify the prominent role of gender in this issue and contribute ways in which personality characteristic of audience may shape the kind of media which they choose to be exposed to.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Gender and media preference in cosmetic products: An empirical study
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 108
EAN 9783659861369
Libristo kód 02984796
Súly 179
Méretek 150 x 220 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása