Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Gaming

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Kiadó Nova Science Publishers Inc, április 2016
Gaming is continuing to grow into one of the largest entertainment industries, not only in North Ame... Teljes leírás
? points 325 b
53 211 Ft -4 %
50 551 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Project Fourth Edition 3 Pracovní sešit T. Hutchinson / Puha kötésű
common.buy 5 366 Ft
Zápisník alkoholičky (audiokniha) Michaela Duffková / Audio CD
common.buy 4 091 Ft
hamarosan
Borges y los poderes de la literatura Robin Lefere / Puha kötésű
common.buy 34 225 Ft
Poetry and Dementia KILLICK JOHN / Puha kötésű
common.buy 10 836 Ft

Gaming is continuing to grow into one of the largest entertainment industries, not only in North America but also in the entire world. It has been estimated that, as of early 2015, nearly one-third (115 million) of Americans are playing video games. There is an average of two gamers in a United States household, and 80% of these households own at least one device that plays video games (Entertainment Software Association, 2015). The average gamer spends eight hours a week playing video games, with more hard-core gamers playing, on average, thirty hours a week (ESRB, 2010). Depending on the genre, video games can require a considerable time investment, often far beyond the time required to consume other entertainment media. This is especially the case with online-based video games (Yee, 2006). As a result, video games can significantly affect intimate relationships. The first chapter of this book discusses implications of video games for a couples emotional health. Chapter Two examines the existing literature on active gaming and physical activity, and addresses game design components that have the potential to impact psychological factors such as motivation, emotions and well-being that may promote or deter long-term game play and physical activity behavior. Chapter Three systematically summarises and evaluates the effectiveness of exergaming on fundamental movement skill competence among children and young adults. Chapter Four reviews some neuroimaging internet gaming disorder (IGD) studies and discusses the findings. The book concludes with a commentary on internet gaming disorders and its impact on the children who play.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Gaming
Szerző Louise Hogan
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 81
EAN 9781634850278
ISBN 1634850270
Libristo kód 14262712
Súly 178
Méretek 155 x 230
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása