Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.
Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Gamification Stefan Stieglitz
Libristo kód: 13634026
Kiadó Springer International Publishing AG, október 2016
This compendium introduces game theory and gamification to a number of different domains and describ... Teljes leírás
? points 432 b
69 641 Ft -2 %
67 760 Ft
Beszállítói készleten Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
1001 Movies You Must See Before You Die Ian Haydn Smith / Kemény kötésű
common.buy 12 765 Ft
toplistás
Saga of Tanya the Evil, Vol. 15 (manga) Carlo Zen / Puha kötésű
common.buy 5 050 Ft
toplistás
Narcissist: Seduction H G Tudor / Puha kötésű
common.buy 5 160 Ft
American Revolution: A Very Short Introduction Robert J. Allison / Puha kötésű
common.buy 5 050 Ft
Wings Aprilynne Pike / Puha kötésű
common.buy 4 001 Ft
Nothin' to Lose Ken Sharp / Puha kötésű
common.buy 5 522 Ft
Whisper Lynette Noni / Kemény kötésű
common.buy 6 792 Ft
Hippopotamister / Kemény kötésű
common.buy 3 890 Ft
Fleishman Is in Trouble Taffy Brodesser-Akner / Puha kötésű
common.buy 4 608 Ft
hamarosan
Lion / Puha kötésű
common.buy 5 582 Ft
Good Charts Workbook Scott Berinato / Puha kötésű
common.buy 12 765 Ft
How to Motivate People Patrick Forsyth / Puha kötésű
common.buy 6 400 Ft
Managing Successful Teams Patrick Wellington / Puha kötésű
common.buy 9 597 Ft
Handbook of Chinese Linguistics C. T. James Huang / Puha kötésű
common.buy 29 294 Ft

This compendium introduces game theory and gamification to a number of different domains and describes their professional application in information systems. It explains how playful functions can be implemented in various contexts and highlights a range of concrete scenarios planned and developed for several large corporations. In its first part the book presents the fundamentals, concepts and theories of gamification. This is followed by separate application-oriented sections - each containing several cases - that focus on the use of gamification in customer management, innovation management, teaching and learning, mobile applications and as an element of virtual worlds. The book offers a valuable resource for readers looking for inspiration and guidance in finding a practical approach to gamification.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása