Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Gamification of non-gaming products to drive engagement with brand

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Gamification of non-gaming products to drive engagement with brand Ekaterina Rubatskaya
Libristo kód: 15545672
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, december 2016
The development of internet and smartphones has greatly influenced the new trend to implement real-l... Teljes leírás
? points 119 b
21 187 Ft -9 %
19 126 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


In der Fremdenlegion Erwin Rosen / Puha kötésű
common.buy 3 667 Ft
Eine Blumenhochzeit (Ausmalbuch) Luisa Rose / Puha kötésű
common.buy 3 862 Ft
Fuhrer durch den Konzertsaal Hermann Kretzschmar / Puha kötésű
common.buy 14 316 Ft
Vietnam Bleeds on Lcp Denver / Puha kötésű
common.buy 7 029 Ft
Clear Path to a Vibrant Life L.AC. DONNA PARKER / Kemény kötésű
common.buy 9 733 Ft
neue Tragoedie, Joseph Felix Von Kurz / Puha kötésű
common.buy 7 112 Ft

The development of internet and smartphones has greatly influenced the new trend to implement real-life (offline) strategies and techniques that are working in the real time, oriented to many users and communities. Generally, gamification is the concept, which comes from the digital media industry. This book proposes to be a practical input to investigate implementation of gamification as a marketing concept in various industries and via different channels through 22 implemented cases from brands. Additional idea was to identify the most frequently used drives inside of each gamified campaign based on Octalysis framework by Yu-kai Chou. It points out that gaming environment is really powerful and can be implemented in different fields of life not only as a marketing concept for business or virtual gaming world.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Gamification of non-gaming products to drive engagement with brand
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 92
EAN 9783659907234
ISBN 3659907235
Libristo kód 15545672
Súly 153
Méretek 150 x 220 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása