Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Gamification in Education and Business

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Gamification in Education and Business Torsten Reiners
Libristo kód: 13633461
Kiadó Springer International Publishing AG, augusztus 2016
This book is dedicated to applied gamification in the areas of education and business, while also co... Teljes leírás
? points 679 b
108 406 Ft -2 %
105 485 Ft
Beszállítói készleten Küldés 5-7 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Koloman Moser Christoph Thun-Hohenstein / Kemény kötésű
common.buy 16 468 Ft
Ifigenia Teresa de la Parra / Puha kötésű
common.buy 10 549 Ft
Elixir of Life M. AZIZUR RAHMAN / Kemény kötésű
common.buy 19 377 Ft
MOMENTS OF LONELINESS, OR, PROSE AND POE SIBELLA ELIZA MILES / Kemény kötésű
common.buy 14 806 Ft

This book is dedicated to applied gamification in the areas of education and business, while also covering pitfalls to avoid and guidelines needed to successfully implement for a project. Using different theoretical backgrounds from various areas including behavioral economics, game theory, and complex adaptive systems, the contributors aim to help readers avoid common problems and difficulties that they could face with poor implementation. The book's contributors are scholars and academics from the many areas where the key theory of gamification typically comes from. Ultimately, the book's goal is to help bring together the theories from these different disciplines to the field of practice in education and business.§§The book is divided into four parts: Theory, Education, Business, and Use Cases. Part I provides a foundation on the theory of gamification and offers insight into some of the outstanding questions that have yet to be addressed. In Part II, the application and value that gamification can bring within the education sector is examined. The book then changes focus in Part III to spotlight the use of gamification within business environments. The topics also cover educational aspects like improved learning outcomes, motivation, and learning retention at the workplace. Finally Part IV concentrates on the applications and use of gamification through a series of case studies and key elements that are used in real situations to drive real results.§

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Gamification in Education and Business
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 710
EAN 9783319344300
ISBN 3319344307
Libristo kód 13633461
Súly 956
Méretek 155 x 235 x 30
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása