Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Games, Learning, and Society

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Games, Learning, and Society Constance Steinkuehler
Libristo kód: 04475125
Kiadó Cambridge University Press, június 2012
This volume is the first reader on video games and learning of its kind. Covering game design, game... Teljes leírás
? points 308 b
47 975 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Replay: the History of Video Games Tristan Donovan / Puha kötésű
common.buy 9 236 Ft
Replay Ken Grimwood / Puha kötésű
common.buy 4 576 Ft
Introduction to Game Studies Frans Mayra / Puha kötésű
common.buy 27 813 Ft
Casual Revolution Jesper Juul / Puha kötésű
common.buy 21 039 Ft
Half-Real Jesper Juul / Puha kötésű
common.buy 12 287 Ft
hamarosan
Art and Electronic Media Edward A Shanken / Kemény kötésű
common.buy 34 412 Ft
DK Eyewitness Rome DK Travel / Puha kötésű
common.buy 10 403 Ft
Kill Your Friends John Niven / Puha kötésű
common.buy 4 361 Ft
Reading Digital Culture David Trend / Puha kötésű
common.buy 31 188 Ft
Games, Learning, and Society Constance Steinkuehler / Puha kötésű
common.buy 23 173 Ft
Digital Culture Charlie Gere / Puha kötésű
common.buy 15 088 Ft
Quit your Worrying! George Wharton James / Kemény kötésű
common.buy 21 179 Ft

This volume is the first reader on video games and learning of its kind. Covering game design, game culture and games as twenty-first-century pedagogy, it demonstrates the depth and breadth of scholarship on games and learning to date. The chapters represent some of the most influential thinkers, designers and writers in the emerging field of games and learning – including James Paul Gee, Soren Johnson, Eric Klopfer, Colleen Macklin, Thomas Malaby, Bonnie Nardi, David Sirlin and others. Together, their work functions both as an excellent introduction to the field of games and learning and as a powerful argument for the use of games in formal and informal learning environments in a digital age.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása