Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Game Character Creation with Blender and Unity

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Game Character Creation with Blender and Unity C Totten
Libristo kód: 01212149
Kiadó John Wiley & Sons Inc, július 2012
A complete guide to creating usable, realistic game characters with two powerful tools Creating via... Teljes leírás
? points 104 b
16 990 Ft -5 %
16 137 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
It Ends with Us Colleen Hoover / Puha kötésű
common.buy 6 168 Ft
toplistás
Art Of Doom: Eternal Id Software / Kemény kötésű
common.buy 13 765 Ft
toplistás
The Incal Alejandro Jodorowsky / Puha kötésű
common.buy 10 465 Ft
toplistás
Blender For Dummies Jason van Gumster / Puha kötésű
common.buy 15 779 Ft
Lonely Planet Thailand / Puha kötésű
common.buy 10 713 Ft
Under Saturn's Shadow James Hollis / Puha kötésű
common.buy 7 210 Ft
97 Things Every Software Architect Should Know Richard Monson-Haefel / Puha kötésű
common.buy 12 400 Ft
Kindergarten Thinking and Reasoning Highlights / Puha kötésű
common.buy 2 248 Ft
Learning C# by Programming Games Arjan Egges / Kemény kötésű
common.buy 26 056 Ft
Beginning 3D Game Development with Unity S Blackman / Puha kötésű
common.buy 37 543 Ft
Konohana Kitan Volume 5 Sakuya Amano / Puha kötésű
common.buy 5 175 Ft
Beginning 3D Game Development with Unity 4 Sue Blackman / Puha kötésű
common.buy 42 162 Ft
Grome Terrain Modeling with Ogre3D, UDK, and Unity3D Richard Hawley / Puha kötésű
common.buy 14 494 Ft

A complete guide to creating usable, realistic game characters with two powerful tools Creating viable game characters requires a combination of skills. This book teaches game creators how to create usable, realistic game assets using the power of an open-source 3D application and a free game engine. It presents a step-by-step approach to modeling, texturing, and animating a character using the popular Blender software, with emphasis on low polygon modeling and an eye for using sculpting and textures, and demonstrates how to bring the character into the Unity game engine. Game creation is a popular and productive pursuit for both hobbyists and serious developers; this guide brings together two effective tools to simplify and enhance the process Artists who are familiar with Blender or other 3D software but who lack experience with game development workflow will find this book fills important gaps in their knowledge Provides a complete tutorial on developing a game character, including modeling, UV unwrapping, sculpting, baking displacements, texturing, rigging, animation, and export Emphasizes low polygon modeling for game engines and shows how to bring the finished character into the Unity game engine Whether you're interested in a new hobby or eager to enter the field of professional game development, this book offers valuable guidance to increase your skills.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Game Character Creation with Blender and Unity
Szerző C Totten
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 320
EAN 9781118172728
ISBN 1118172728
Libristo kód 01212149
Súly 626
Méretek 189 x 231 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása