Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Fundamentals of Creative Advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Fundamentals of Creative Advertising Ken Burtenshaw
Libristo kód: 01990829
Kiadó Bloomsbury Publishing, szeptember 2011
The Fundamentals of Creative Advertising 2nd edition provides a rich introduction to the key element... Teljes leírás
? points 99 b
15 601 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás kiárusítás új
BARBIE THE WORLD TOUR ROBBIE MARGOT / Kemény kötésű
common.buy 14 256 Ft
toplistás kiárusítás
Copywriter's Handbook, The (4th Edition) Robert W. Bly / Puha kötésű
common.buy 5 612 Ft
Hey Whipple, Squeeze This Luke Sullivan / Puha kötésű
common.buy 10 837 Ft
Introduction to Space Dynamics William T Thomson / Puha kötésű
common.buy 10 491 Ft
Methodology of Positive Economics Uskali Mäki / Kemény kötésű
common.buy 64 186 Ft
Gig Simon Armitage / Puha kötésű
common.buy 5 065 Ft
Gesellchap Max Jordan / Puha kötésű
common.buy 10 948 Ft
Judicial Remedies in the European Communities Henry Schermers / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft
Producing Canadian Literature Kit Dobson / Puha kötésű
common.buy 11 008 Ft
What Middletown Read Frank Felsenstein / Puha kötésű
common.buy 15 852 Ft
Alice in Bakingland Alice Arndell / Kemény kötésű
common.buy 9 613 Ft

The Fundamentals of Creative Advertising 2nd edition provides a rich introduction to the key elements of creative advertising. Burtenshaw, Mahon and Barfoot explore the role of the creative team (comprising art director and copywriter) and examine the ways in which these teams generate ideas and the techniques they utilize. This second edition reflects the changes that have taken place within the advertising industry over recent years and, in particular, the growth of digital media and integrated advertising campaigns. Interviews with leading practitioners, exercises and checklists combine to provide an up-to-date overview of the industry, and to encourage a practical application of the creative ideas explored within the book.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Fundamentals of Creative Advertising
Szerző Ken Burtenshaw
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 184
EAN 9782940411566
ISBN 2940411565
Libristo kód 01990829
Súly 574
Méretek 203 x 230 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása