Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

From Knowledge Management To Strategic Competence: Assessing Technological, Market And Organisational Innovation (Third Edition)

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv From Knowledge Management To Strategic Competence: Assessing Technological, Market And Organisational Innovation (Third Edition) Tidd Joe
Libristo kód: 05103437
Kiadó Imperial College Press, június 2012
There continues to be much interest in the business and academic communities in the concept of strat... Teljes leírás
? points 182 b
29 214 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Confessions Of A Karaoke Queen Ella Kingsley / Puha kötésű
common.buy 3 363 Ft
hamarosan
Data Structures Via C++ A.Michael Berman / Kemény kötésű
common.buy 121 330 Ft
Geschichte und Quellen der mittelenglischen Prosachronik Friedrich W.D. Brie / Puha kötésű
common.buy 11 036 Ft
Barley Bird Richard Mabey / Kemény kötésű
common.buy 9 316 Ft
After the People Vote Walter Berns / Puha kötésű
common.buy 3 682 Ft
Sojourning for Freedom Erik McDuffie / Kemény kötésű
common.buy 47 155 Ft
Teaching and Christian Practices Dorothy Bass / Puha kötésű
common.buy 12 004 Ft
Leaving Us to Wonder Linda F. Wiener / Puha kötésű
common.buy 17 473 Ft
Thresholds / Umbrales Claribel Alegra / Puha kötésű
common.buy 6 870 Ft
Push-Pull Tests for Site Characterization Jonathan David Istok / Kemény kötésű
common.buy 48 890 Ft

There continues to be much interest in the business and academic communities in the concept of strategic competencies or core capabilities, in other words, how organisations define and differentiate themselves. More recently, this movement has fragmented into a number of related fields with subtle differences in focus: knowledge management - how organisations identify, share and exploit their internal competencies, in particular the knowledge of individuals; organisational learning - the relationship between individual and organisational knowledge and how organisations 'unlearn' past competencies and acquire new competencies; strategic management - how competencies can be assessed, and how these contribute to performance; and innovation management - how such competencies are translated into new processes, products and services. This book attempts to integrate strategic and knowledge management approaches to capability-building and the development of competencies. The third edition is fully updated with five additional chapters by bringing together the latest research and practices from experts in the field. In addition, this book is a core text for the Imperial College London's Distance Learning MBA, and contains essential readings for students enrolled in this programme.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés From Knowledge Management To Strategic Competence: Assessing Technological, Market And Organisational Innovation (Third Edition)
Szerző Tidd Joe
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 432
EAN 9781848168848
ISBN 1848168845
Libristo kód 05103437
Súly 618
Méretek 162 x 227 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása