Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Foreign Direct Investment Inflows Into the South East European Media Market

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Foreign Direct Investment Inflows Into the South East European Media Market Zvezdan Vukanovic
Libristo kód: 02926200
Kiadó Springer International Publishing AG, július 2016
This book offers a strategic analysis of current and future perspectives of Foreign Direct Investmen... Teljes leírás
? points 331 b
51 953 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Secret Diary of Laura Palmer Jennifer Lynch / Puha kötésű
common.buy 3 448 Ft
Unadulterated Cat Terry Pratchett / Kemény kötésű
common.buy 5 958 Ft
Clinical Chemistry N.C. den Boer / Puha kötésű
common.buy 51 953 Ft
Neuer deutscher Novellenschatz Paul Heyse / Puha kötésű
common.buy 12 609 Ft
Ferguson Gaylord Christine Johnson / Puha kötésű
common.buy 7 228 Ft
France, 1800-1914 Roger Magraw / Puha kötésű
common.buy 45 603 Ft
Easter Rising 1916 Sean Enright / Puha kötésű
common.buy 13 297 Ft
GCSE Religious Studies for AQA A: Buddhism Cynthia Bartlett / Puha kötésű
common.buy 16 936 Ft
Persistent Permeability? Bassel F. Salloukh / Kemény kötésű
common.buy 71 820 Ft

This book offers a strategic analysis of current and future perspectives of Foreign Direct Investment (FDI) inflows into the South East European media market. The author develops a hybrid FDI business model strategy to guide media companies wishing to more effectively position and leverage their media infrastructure within the increasingly globalized and expanding media market. By conducting sixteen comparative and exploratory case studies of the South East European media market, the author explores how specific microeconomic factors influence spillover effects, absorption capacities and investment incentives between local and foreign firms through FDI inflows. The book is directed towards researchers and students, as well as practitioners/professionals involved with media organizations.§§

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása