Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Food Media

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Food Media Signe Rousseau
Libristo kód: 04453911
Kiadó Bloomsbury Publishing, április 2012
There have been famous chefs for centuries. But it was not until the second half of the twentieth ce... Teljes leírás
? points 161 b
25 032 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Remarks on the Philosophy of Psychology V2 Ludwig Wittgenstein / Puha kötésű
common.buy 20 725 Ft
Context John Meaney / Puha kötésű
common.buy 8 112 Ft
Emblems of Eminence Peter Volz / Kemény kötésű
common.buy 36 904 Ft
Danto and His Critics, Second Edition Mark Rollins / Kemény kötésű
common.buy 53 978 Ft
Duty Bound Mark Blitz / Puha kötésű
common.buy 24 609 Ft
hamarosan
Big Story Martyn Payne / Puha kötésű
common.buy 5 018 Ft
Exploring the Life and Calling Gary Black / Puha kötésű
common.buy 9 957 Ft
Information Geometry of Chaos Carlo Cafaro / Puha kötésű
common.buy 28 061 Ft
Enhancing Program Quality in Science and Mathematics Joyce S. Kaser / Kemény kötésű
common.buy 43 305 Ft
Martin Buber and the Human Sciences Maurice Friedman / Kemény kötésű
common.buy 46 707 Ft

There have been famous chefs for centuries. But it was not until the second half of the twentieth century that the modern celebrity chef business really began to flourish, thanks largely to advances in media such as television which allowed ever-greater numbers of people to tune in. Food Media charts the growth of this enormous entertainment industry, and also how, under the threat of the obesity "epidemic," some of its stars have taken on new authority as social activists, while others continue to provide delicious distractions from a world of potentially unsafe food. The narrative that joins these chapters moves from private to public consumption, and from celebrating food fantasies to fueling anxieties about food realities, with the questionable role of interference in people's everyday food choices gaining ground along the way. Covering celebrity chefs such as Jamie Oliver and Rachael Ray, and popular trends like foodies, food porn and fetishism, Food Media describes how the intersections between celebrity culture and food media have come to influence how many people think about feeding themselves and their families - and how often that task is complicated when it need not be.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása