Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Financial Services Marketing Of Credit Card Receptive To University Students In UK

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Financial Services Marketing Of Credit Card Receptive To University Students In UK Alex Johnson
Libristo kód: 02591842
Kiadó Grin Verlag, március 2014
Bachelor Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporat... Teljes leírás
? points 152 b
24 018 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


King Arthur's Daughter Vera Chapman / Puha kötésű
common.buy 9 400 Ft
G-2: Intelligence for Patton Robert G. Hays / Puha kötésű
common.buy 5 744 Ft
REFUERZA TU SISTEMA INMUNITARIO PATRICK HOLFORD / Kemény kötésű
common.buy 7 851 Ft
Exploring/Teaching the Psychology of Women: A Manual of Resources Michele A. Paludi / Kemény kötésű
common.buy 47 088 Ft
Butterfly's Kiss David Gallagher / Puha kötésű
common.buy 9 385 Ft

Bachelor Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: A, King`s College London, language: English, abstract: Credit cards have become a popular payment system used in many UK universities. Students in universities are turning to credit card companies for financial assistance with the aim of boosting their income and building credit history. This dissertation delves into the issue of marketing financial services of credit cards receptive to university students in UK.§Chapter 1 presents the background of research, aims and objectives, and justification of study. The main aim of this research is to investigate the attitudes of students towards credit card services, and present student friendly promotional strategies expected from financial institutions. Chapter 2 provides an analysis of literature on the emergence of marketing financial services in UK and major aspects of credit card services in universities. This research integrates questionnaires with secondary sources, as discussed in chapter 3. The major findings in chapter 4 indicate that many students are not satisfied with credit card services because they lack financial knowledge. Further analysis in chapter 5 indicates that banks need to focus on financial education, personal selling, and internet marketing when promoting credit cards. Banks should collaborate with universities to promote credit card services and establish a long time relationship with students.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Financial Services Marketing Of Credit Card Receptive To University Students In UK
Szerző Alex Johnson
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 68
EAN 9783656604396
ISBN 3656604398
Libristo kód 02591842
Kiadó Grin Verlag
Súly 112
Méretek 148 x 210 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása