Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Filmvermarktung 2.0

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Filmvermarktung 2.0 Norbert Hillinger
Libristo kód: 06812628
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2007
Für die professionelle Kommunikation in der Filmbranche ergeben sich durch Blogs, Wikis und Social N... Teljes leírás
? points 171 b
28 073 Ft -5 %
26 669 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Course on Topological Groups K. Chandrasekharan / Puha kötésű
common.buy 22 650 Ft
Cell Walls and Surfaces, Reproduction, Photosynthesis David G. Robinson / Puha kötésű
common.buy 51 613 Ft
Pacifist at War Russell Bertrand / Puha kötésű
common.buy 6 463 Ft
Handbuch der Arbeitsbeziehungen Wilhelm Adamy / Puha kötésű
common.buy 33 122 Ft
Napf / Térkép
common.buy 13 210 Ft
Socialist Register: 2004: New Imperial Challenge Leo Panitch / Puha kötésű
common.buy 9 380 Ft
Estampa de Libertad Norma Alejandra Escribano / Puha kötésű
common.buy 14 127 Ft
Khecarividya of Adinatha James Mallinson / Kemény kötésű
common.buy 104 064 Ft
This Reality of Man Michael Aaron Casares / Puha kötésű
common.buy 7 071 Ft
Die Kausalanalyse in der Zufriedenheitsforschung Björn Schwarz / Puha kötésű
common.buy 19 364 Ft
Horn Play-Along Queen / Puha kötésű
common.buy 10 128 Ft
Selecting the Right Analyses for Your Data Elaine R Vogt / Kemény kötésű
common.buy 46 068 Ft
Ein Vertrag mit Gott Will Eisner / Puha kötésű
common.buy 6 712 Ft

Für die professionelle Kommunikation in der Filmbranche ergeben sich durch Blogs, Wikis und Social Networks und den darin veröffentlichten, von Nutzern generierten Inhalten viele bisher nicht da gewesene Chancen. Diese machen die Kommunikation im Web 2.0 zu einer Herausforderung besonders für Filmverleiher, die zunehmend auf Filmvermarktung 2.0 umsteigen, um ihre Zielgruppen besser erreichen zu können.§Dieses Buch betrachtet das Thema aus der Perspektive der Filmverleiher. Es zeigt die Promotion für Independentfilme und High-Concept-Produktionen im Web 2.0 über digitale Mundpropaganda, Viral-, Guerilla- und Buzz-Marketing, Blog-Promotion und virtuelle Welten. Durch diese Disziplinen wird die Kommunikation der Marke eines jeden Films über Web 2.0 ideal unterstützt.§Das Buch zeigt, dass nicht nur Digitalisierung an der Hollywood-Krise in den späten 90er Jahren Schuld hatte. Auch die träge Reaktion der Verleiher auf den Wunsch des Publikums, aktiv an der Vermarktung eines Films teilzunehmen hat dazu geführt, dass an der Zielgruppe vorbei kommuniziert wurde.§Aktuelle Kampagnen und Best-Practice Cases für Filmpromotion 2.0 finden Sie auch unter www.filmvermarktung.blogspot.com

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Filmvermarktung 2.0
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 168
EAN 9783639028898
ISBN 3639028899
Libristo kód 06812628
Súly 267
Méretek 150 x 220 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása