Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Fast Path to Corporate Growth

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Fast Path to Corporate Growth Marc H. Meyer
Libristo kód: 04516609
Kiadó OXFORD UNIV PR, június 2007
Every company can point to a growth strategy. Far fewer, however, systematically implement them; ins... Teljes leírás
? points 145 b
22 897 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


On Playing the Flute Johann Joachim Quantz / Puha kötésű
common.buy 9 113 Ft
Luftwaffe Viermot Aces 1942-45 Robert Forsyth / Puha kötésű
common.buy 8 559 Ft
Stimme Doris Kolesch / Puha kötésű
common.buy 7 869 Ft
ICSSR Research Surveys and Explorations: Indian Sociology Yogendra Singh / Kemény kötésű
common.buy 111 884 Ft
European Commission and Bureaucratic Autonomy Antonis A. Ellinas / Puha kötésű
common.buy 19 814 Ft
Oxford Handbook of Political Philosophy David Estlund / Kemény kötésű
common.buy 94 604 Ft
Logic of Charity Beth Breeze / Kemény kötésű
common.buy 33 461 Ft
Strategic Alliances A. Arino / Kemény kötésű
common.buy 52 141 Ft
Shiloh Campaign David G. Martin / Puha kötésű
common.buy 11 018 Ft
Making Malcolm Michael Eric Dyson / Puha kötésű
common.buy 16 997 Ft
Evolution of the Stock Market in China's Transitional Economy Chien-Hsun Chen / Kemény kötésű
common.buy 44 746 Ft
Shopping-Paradies Flughafen Nina M. Preilowski / Puha kötésű
common.buy 25 557 Ft
Culture of Love Stephen Kern / Puha kötésű
common.buy 27 446 Ft
Bede and the Future Faith Wallis / Kemény kötésű
common.buy 81 395 Ft

Every company can point to a growth strategy. Far fewer, however, systematically implement them; instead, they spend their time on incremental innovations, or rely on acquisitions. Still, organic, internal growth, accomplished through product line renewal and new service development, is essential to the long-term vitality of corporations across all industries. The FASTPATH to Growth takes on the challenge large corporations have in generating internal innovation--developing new product lines that address new market applications and provide the corporation with new streams of revenue. It integrates the key disciplines--new product strategy, user research, concept development and prototyping, market testing, and business modeling--needed for enterprise growth. The book illustrates its framework with in-depth examples of companies that have leveraged their core technologies to new markets and new types of uses in order to generate impressive results, including IBM, Honda, and Mars. Many of these examples contain templates that readers can use in their own projects. The book ends by addressing the human side of new market applications, providing advice on what executives and innovation team leaders must do to execute the steps of Meyers framework for new market applications development. This comprehensive management guide should appeal to practitioners in research and development, new business development strategists, and product managers, along with students in engineering management, innovation management, and corporate strategy courses that focus on technology industries.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása