Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Fast Design, Slow Innovation

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Fast Design, Slow Innovation David Frohlich
Libristo kód: 09378356
Kiadó Springer International Publishing AG, december 2015
As well as updating the manifesto for an audiophotography technology and practice, this book address... Teljes leírás
? points 154 b
24 750 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


significados del cuerpo con sobrepeso Claudio Piedras Guillermo / Puha kötésű
common.buy 29 004 Ft
Jenseits der Zeit Thomas Schultheis / Puha kötésű
common.buy 10 929 Ft
Trusts and Equity Richard Edwards / Puha kötésű
common.buy 28 362 Ft
War of Angels Darren Dowler / Puha kötésű
common.buy 8 457 Ft
Concepts in Fetal Movement Research Joyce W. Sparling / Puha kötésű
common.buy 11 925 Ft
Hungry Camper Cookbook Spruce Spruce / Puha kötésű
common.buy 4 059 Ft
Harold's Eye Michael Perry / Puha kötésű
common.buy 8 236 Ft
Branche ohne Nachwuchs I Zeilhofer-Ficker / Puha kötésű
common.buy 4 044 Ft

As well as updating the manifesto for an audiophotography technology and practice, this book addresses issues in design history, the social shaping of technology and the management of innovation. In particular, it reveals the very different timescales over which design and innovation operate, and the way in which design ideas evolve across different research groups, companies and application areas.§§The capture of photographs with sound is a simple idea, proposed 10 years ago, that has still not become widespread. In this new edition of the seminal 2004 book on Audiophotography, the author asks "Why?" A journey through the book's citations and related commercial products shows considerable progress in understanding the role of sound in photography, and myriad to support audiovisual storytelling as a new media form. The book is a story in itself about the "long nose of innovation", and a lesson about the need for patience and persistence in the computer industry. To reinforce this point five of the 2004 chapters are re-published in their original form. Theses describe invariant properties of ambient musical, talking and conversational photographs, and the possibility of playback from paper as well as screen.§§Fast Design, Slow Innovation will be of interest to researchers and designers of new media systems and experiences, and to innovation scholars or managers looking for a ten year case study of innovation in action.§

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Fast Design, Slow Innovation
Szerző David Frohlich
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 231
EAN 9783319219387
ISBN 3319219383
Libristo kód 09378356
Súly 633
Méretek 155 x 235 x 243
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása