Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Fashion Myths

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Fashion Myths Roman Meinhold
Libristo kód: 01796565
Kiadó Transcript Verlag, szeptember 2013
Besides products and services multinational corporations also sell myths, values and immaterial good... Teljes leírás
? points 93 b
14 975 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Greifvögel Manfred Heidenreich / Kemény kötésű
common.buy 24 965 Ft
Magellan Stefan Zweig / Puha kötésű
common.buy 5 211 Ft
Strategisches Controlling Heinz-Georg Baum / Kemény kötésű
common.buy 17 050 Ft
Halon-Papiere, Band 4/5 rixa / Puha kötésű
common.buy 17 406 Ft
Water using conflicts in the Lower Jordan River Basin Kathrin Stärk / Puha kötésű
common.buy 45 013 Ft
Moeglichkeiten und Grenzen flexibler Arbeitszeitsysteme Gerhard Fischer / Puha kötésű
common.buy 17 164 Ft
Che Guevara Alain Fucho / Puha kötésű
common.buy 11 375 Ft
Henrik Ibsen Edmund Gosse / Puha kötésű
common.buy 10 006 Ft

Besides products and services multinational corporations also sell myths, values and immaterial goods. Such "meta-goods" (e.g. prestige, beauty, strength) are major selling points in the context of successful marketing and advertising. Fashion adverts draw on deeply rooted human values, ideals and desires such as values and symbols of social recognition, beautification and rejuvenation. Although the reference to such meta-goods is obvious to some consumers, their rootedness in philosophical theories of human nature is less apparent, even for the marketers and advertisers themselves.§This book is of special interest for researchers and students in the fields of Cultural Studies, Media Studies, Marketing, Advertising, Fashion, Cultural Critique, Philosophy, Sociology, Anthropology and Psychology, and for anyone interested in the ways in which fashion operates.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Fashion Myths
Szerző Roman Meinhold
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 166
EAN 9783837624373
ISBN 3837624374
Libristo kód 01796565
Súly 252
Méretek 149 x 226 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása