Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Faith and Media Hans Geybels
Libristo kód: 10021995
Kiadó Presses Interuniversitaires Europeennes, szeptember 2009
In the past, ideologies and religions had a real impact on the media. In the current era of mass med... Teljes leírás
? points 147 b
23 427 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 21-25 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Interior Architecture Theory Reader Gregory Marinic / Puha kötésű
common.buy 21 825 Ft
Project Management in the Oil and Gas Industry El-Reedy / Kemény kötésű
common.buy 86 633 Ft
Spatial Cultures Dr Sam Griffiths / Kemény kötésű
common.buy 84 923 Ft
Enola Gay and the Court of History Robert P. Newman / Puha kötésű
common.buy 18 247 Ft
Briefe Gotthold Ephraim Lessing / Puha kötésű
common.buy 5 502 Ft
Violence Against Women and the Law David L. Richards / Puha kötésű
common.buy 29 420 Ft

In the past, ideologies and religions had a real impact on the media. In the current era of mass media and communication strategies, perception takes priority over identity and new questions arise: how to introduce faith and religion in a pluralising and detraditionalising world? What possibilities are offered by the new media? How can technical innovations be incorporated in church communication? Following the conference Belief in the Media (April 2007), this publication focuses on the gap between the language of faith and the language of the general media. The different contributors analyse, from within - but also from outside - a church context, the historical changes and challenges the Catholic Church and other faiths and denominations face with regard to their social communication and media strategies. However it is not only the relationship of religious institutions with the media that is at stake, but also the way in which the media cover topics such as the Middle East, Muslim immigrant populations in Europe, and the World Youth Day. Journalists have to find new ways to get a grip on these issues too.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Faith and Media
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 262
EAN 9789052015347
ISBN 9789052015347
Libristo kód 10021995
Súly 372
Méretek 220 x 153 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása