Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Exploring relationship between product variants and brand loyalty

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Exploring relationship between product variants and brand loyalty Mahesh Gadekar
Libristo kód: 10001810
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, április 2016
The present book attempts to review the literature in the domain of marketing management for the con... Teljes leírás
? points 95 b
16 635 Ft -9 %
15 013 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Für immer Adaline, 1 DVD Lee Toland Krieger / DVD
common.buy 3 728 Ft
Electronic Keyboard Basics 2 Sarah Walker / Puha kötésű
common.buy 4 358 Ft
Five Little Ducks Penny Ives / Puha kötésű
common.buy 3 728 Ft
Weather Vanities Andy Sands-Bennison / Puha kötésű
common.buy 2 756 Ft
Disobliging Reality Frank Juszczyk Phd / Puha kötésű
common.buy 6 106 Ft
Fragmentation in Archaeology John Chapman / Puha kötésű
common.buy 31 506 Ft
Empty treasure chests dumped from departed ships Liliana Sikorska / Kemény kötésű
common.buy 20 035 Ft
Pennsylvania, Province and State Albert Sidney Bolles / Kemény kötésű
common.buy 18 494 Ft
Ethics and the Economics of Minimalist Government Timothy P. Roth / Kemény kötésű
common.buy 44 746 Ft
Ten Years' Conflict Robert Buchanan / Kemény kötésű
common.buy 21 103 Ft

The present book attempts to review the literature in the domain of marketing management for the construct of brand loyalty with reference to the product variant choice decisions amongst youth. Interestingly, the emerging markets have been witnessing an enormous growth in the retail sector. Variety seeking tendency is now not an exclusive domain of the consumers in the developed countries, rather the consumers around the world especially the emerging markets are more proactive about their preferences. The variety seeking tendency amongst the emerging markets consumers are evolving. The present review explore the relationship through a review of brand loyalty and product variants.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Exploring relationship between product variants and brand loyalty
Szerző Mahesh Gadekar
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 76
EAN 9783659870675
Libristo kód 10001810
Súly 130
Méretek 150 x 220 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása