Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Experiential Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Experiential Marketing Batat
Libristo kód: 19698892
Kiadó Taylor & Francis Ltd, január 2019
Why do some brands make us feel good, while others frustrate us? What makes us engage with certain b... Teljes leírás
? points 547 b
85 639 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Experiential Marketing Wided Batat / Puha kötésű
common.buy 29 942 Ft
Experience Marketing Bernd H. Schmitt / Puha kötésű
common.buy 24 468 Ft
Politics of Emotions, Candidates, and Choices Heather E. Yates / Kemény kötésű
common.buy 26 296 Ft
Emotions in Politics Nicolas Demertzis / Kemény kötésű
common.buy 26 296 Ft
Politics and Emotions Marcos Engelken-Jorge / Puha kötésű
common.buy 26 296 Ft

Why do some brands make us feel good, while others frustrate us? What makes us engage with certain brands, rebuy the same products, return to the same store or revisit the same destination over and over again? Is there a framework underlying how past an

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Experiential Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2019
Oldalszám 302
EAN 9781138293151
ISBN 9781138293151
Libristo kód 19698892
Súly 592
Méretek 242 x 164 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása