Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Experience Effect For Small Business

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Experience Effect For Small Business Jim Joseph
Libristo kód: 08766015
Kiadó Happy About, január 2012
As every customer knows, the shopping experience is critical to brand satisfaction and loyalty. We a... Teljes leírás
? points 87 b
13 522 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Comte De Monte Cristo Alexandre Dumas / Puha kötésű
common.buy 4 602 Ft
I Talk to Strangers Carole Chandler / Kemény kötésű
common.buy 12 980 Ft
Whiteman of Africa Ndumbe Williams / Puha kötésű
common.buy 6 015 Ft
Russian Jokes, Anecdotes and Funny Stories Edward Dadiomov / Kemény kötésű
common.buy 14 736 Ft
Your Education Leadership Handbook Jim McGrath / Kemény kötésű
common.buy 99 582 Ft

As every customer knows, the shopping experience is critical to brand satisfaction and loyalty. We all care deeply about the overall experience of the buying process--the marketing message, subliminal cues, the sales approach, personal human interaction...and more. When all of these elements come together in a cohesive and seamless package, a loyal customer is born. Brand strategist iJim Joseph/i calls this the experience effect. p In a groundbreaking volume called The Experience Effect (2010), Jim showed big business how to create the total brand experience. Now he customizes that very same expertise for the backbone of the American economy, small business. While it is often said that small business is key to recovery, all around us we still see small business suffering the most. Flex and wiggle room is at a minimum, small business simply cannot afford the resources and the access to big brand thinking that the corporations do./p p Jim believes that there's simply no reason why a small business cannot perform like a big brand, even within our turbulent times. His perspective makes iThe Experience Effect For Small Business/ a timely and compelling read, particularly now./p p Filled with practical advice and real-life examples that will resonate with readers, iThe Experience Effect For Small Business/i teaches small business owners how to understand their brand's target audience, conduct effective market research, connect with customers on an emotional level, establish unique and engaging touchpoints, and much, much more. Readers learn how to replicate these activities on limited budgets and few resources. Loaded with inspiration, Jim Joseph's book will touch a chord with you, the small business owner in today's America economy./p

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Experience Effect For Small Business
Szerző Jim Joseph
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 198
EAN 9781600052064
ISBN 9781600052064
Libristo kód 08766015
Kiadó Happy About
Súly 378
Méretek 140 x 216 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása