Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Experience Design - A Framework for Integrating Brand, Experience, and Value

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Experience Design - A Framework for Integrating Brand, Experience, and Value Kevin Farnham
Libristo kód: 01339055
Kiadó John Wiley & Sons Inc, október 2013
Bridge the gap between business and design to improve the customer experience Businesses thrive when... Teljes leírás
? points 67 b
13 224 Ft -18 %
10 716 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Neuromancer William Gibson / Kemény kötésű
common.buy 9 007 Ft
toplistás
Way of the Wolf Jordan Belfort / Puha kötésű
common.buy 5 968 Ft
toplistás
Peter Lindbergh On Fashion Photography Peter Lindbergh / Kemény kötésű
common.buy 9 089 Ft
toplistás
God Of War: Lore And Legends Sony Studios / Kemény kötésű
common.buy 11 134 Ft
toplistás
The Legend Of Korra: Ruins Of The Empire Michelle Wong / Kemény kötésű
common.buy 17 550 Ft
toplistás
Bruegel - The complete paintings Jürgen Müller / Kemény kötésű
common.buy 9 089 Ft
toplistás
Moscow Rules Jonna Mendez / Puha kötésű
common.buy 6 272 Ft
toplistás
The Steampunk Tarot Mini Aly Fell / Kártya
common.buy 4 470 Ft
toplistás
Down to Earth: Laid-back Interiors for Modern Living Lauren Liess / Kemény kötésű
common.buy 14 542 Ft
Loveless Alice Oseman / Puha kötésű
common.buy 3 847 Ft
Hunting Prince Dracula Kerri Maniscalco / Puha kötésű
common.buy 4 635 Ft
Designing Experiences Rossman / Kemény kötésű
common.buy 14 975 Ft

Bridge the gap between business and design to improve the customer experience Businesses thrive when they can engage customers. And, while many companies understand that design is a powerful tool for engagement, they do not have the vocabulary, tools, and processes that are required to enable design to make a difference. Experience Design bridges the gap between business and design, explaining how the quality of customer experience is the key to unlocking greater engagement and higher customer lifetime value. The book teaches businesses how to think about design as a process, and how this process can be used to create a better quality of experience across the entire customer journey. Experience Design also serves as a reference tool for both designers and business leaders to help teams collaborate more effectively and to help keep focus on the quality of the experiences that are put in front of customers. Explains how to use experience-centric design for better customer engagement Offers a framework for thinking and talking about "experience design," from a company and customer perspective Authors Patrick Newbery and Kevin Farnham are Chief Strategy Officer and CEO of Method respectively, a design company that solves business challenges through design thinking to create products, services, and experiences Improve the quality of the experiences customers have with your company and watch engagement soar.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Experience Design - A Framework for Integrating Brand, Experience, and Value
Szerző Kevin Farnham
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 240
EAN 9781118609637
ISBN 1118609638
Libristo kód 01339055
Súly 448
Méretek 228 x 153 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása