Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Evolution of New Markets

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Evolution of New Markets Paul Geroski
Libristo kód: 04477671
Kiadó Oxford University Press, április 2003
How do markets evolve? Why are some innovations picked up straightaway whilst others take years to b... Teljes leírás
? points 444 b
70 366 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Russian in Games / Puha kötésű
common.buy 8 051 Ft
Autism as an Executive Disorder Russell / Kemény kötésű
common.buy 70 366 Ft
Economies of Famine Nate Eastman / Puha kötésű
common.buy 27 115 Ft
Eckhardt Gary A Keith / Puha kötésű
common.buy 19 049 Ft
Public Policy and Statistics Sally C. Morton / Kemény kötésű
common.buy 26 638 Ft
Feast! Pure Slush Vol. 9 Pure Slush / Puha kötésű
common.buy 7 670 Ft
Compte Rendu (Ed.1912) Eglise Catholique / Puha kötésű
common.buy 13 012 Ft

How do markets evolve? Why are some innovations picked up straightaway whilst others take years to be commercialized? Are there first-mover advantages? Why do we behave with 'irrational exuberance' in the early evolution of markets as was the case with the dot.com boom? Paul Geroski is a leading economist who has taught economics to business school students, managers, and executives at the London Business School. In this book he explains in a refreshingly clear style how markets develop. In particular he stresses how the early evolution of markets can significantly shape their later development and structure. His purpose is to show how a good grasp of economics can improve managers' business and investment decisions. Whilst using the development of the Internet as a case in point, Geroski also refers to other sectors and products, for example cars, television, mobile phones, and personal computers. This short book is an ideal introduction for managers, MBA students, and the general reader wanting to understand how markets evolve.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Evolution of New Markets
Szerző Paul Geroski
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2003
Oldalszám 236
EAN 9780199248896
ISBN 0199248893
Libristo kód 04477671
Súly 528
Méretek 160 x 236 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása