Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Everyday Thoughts about Nature

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Everyday Thoughts about Nature W. W. Cobern
Libristo kód: 05250764
Kiadó Springer, június 2000
Dr. Olcbee Lee SchoolofEducation, UniversityofMiami Coral Gables, Florida 33124 I remember my excite... Teljes leírás
? points 331 b
52 141 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Quit Smoking Painlessly George B. Kish / Kemény kötésű
common.buy 37 471 Ft
John Cohen John Cohen / Kemény kötésű
common.buy 17 834 Ft
Specialties of the House Sandy Freedman / Kemény kötésű
common.buy 6 328 Ft
Detektiv Nobody's Erlebnisse und Reiseabenteuer Robert Kraft / Kemény kötésű
common.buy 30 358 Ft
Unseemly Science Rod Duncan / Puha kötésű
common.buy 4 625 Ft
Pleasure in Aristotle's Ethics Michael Weinman / Kemény kötésű
common.buy 103 430 Ft
Black Soldiers of New York State Anthony F. Gero / Puha kötésű
common.buy 7 113 Ft
Society, Representation and Textuality Sukalpa Bhattacharjee / Kemény kötésű
common.buy 23 829 Ft

Dr. Olcbee Lee SchoolofEducation, UniversityofMiami Coral Gables, Florida 33124 I remember my excitement and appreciation several years ago when I first read World View Theory and Science Education Research by Bill Cobern (1991). It was a comprehensive, theoretical discussion ofworldview theory in science education. I am delighted to see that Cobern has taken the next step to provide empirical accountsofworldview in Everyday Thoughts about Nature. . The primary goal of the book is to understand how typical- ninth grade students and their science teachers think about Nature or the natural world, and how their thoughts are related to science. In pursuing this goal, the book raises a basicquestion about the purpose ofscienceeducationfor the public: Should science education seek to educate "scientific thinkers" in the pattern of the science teachers? Or, should science education seek to foster sound science learning within the matrices ofvari ous cultural perspectives? (p. 3) The answer to this question becomes clear, thanks to Cobern's excellent research and persuasivearguments. First, this research takes a humanistic approach in understanding what students and teachers think about Nature "through the language and ideas voluntarily expressed" (p. I). The research used multi directional prompts and encouraged students and teachers to speak freely and at length in any directions they wished. This humanistic approach is stated clearly: "[T]he research seeks to illuminate some of the various ways in which students think aboutNature withoutjudging eventhe most unorthodox perspectives" (p. 14).

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása