Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Eventmarketing als Instrument zur Kundenbindung

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Eventmarketing als Instrument zur Kundenbindung Dagmar Vennhaus
Libristo kód: 06815376
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2010
Auf Foto- und Imaging-Märkten herrscht ein§Angebotsüberhang an Konsumgütern wie Digitalkameras§oder... Teljes leírás
? points 124 b
20 438 Ft -4 %
19 421 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Macarons Pierre Herme / Kemény kötésű
common.buy 11 264 Ft
Bon Voyage Susie Ghahremani / Határidőnapló
common.buy 6 627 Ft
Making Sense of Sports Ellis (Professor) Cashmore / Kemény kötésű
common.buy 100 111 Ft
Witchcraft Myths in American Culture Marion Gibson / Puha kötésű
common.buy 19 861 Ft
Heritage and Identity Marta Anico / Kemény kötésű
common.buy 77 279 Ft
Stochastic Mechanics of Discrete Media David R. Axelrad / Puha kötésű
common.buy 26 263 Ft
ISS Was Kaltes! Felix Mittendorfer / Puha kötésű
common.buy 11 734 Ft
Zwei Rivalen? Profession Soziale Arbeit und Managerialismus Birgit Schäfer-Biermann / Puha kötésű
common.buy 20 842 Ft
hamarosan
Cannabis Underground Library Adam Gottlieb / Puha kötésű
common.buy 6 547 Ft

Auf Foto- und Imaging-Märkten herrscht ein§Angebotsüberhang an Konsumgütern wie Digitalkameras§oder Fotodruckern. Unternehmen dieser Branche sind§gefordert, innovative Vertriebskanäle zu erschließen§und moderne Kommunikationsmittel einzusetzen, um§wettbewerbsfähig zu bleiben. Ist der Einsatz einer§"Roadshow" zur Wettbewerbsdifferenzierung sinnvoll?§Inwieweit wird dies dem Ziel der Kundenbindung gerecht?§Die Autorin Dagmar Vennhaus gibt einleitend einen§Überblick über die Grundlagen des Eventmarketings als§innovatives Kommunikationsinstrument und erläutert§Kundenbindung als besondere Zielgröße. Sie stellt§eine Trendanalyse des deutschen Eventmarktes vor,§wobei die Bedeutung der Event-Form "Roadshow"§hervorgehoben wird. Daran anknüpfend erläutert die§Autorin das konzeptionelle Vorgehen im Eventmarketing§und stellt den Bezug zur Praxis her. Anhand der§Roadshow 2005 der Fujifilm Europe GmbH untersucht sie§Schwachstellen und zukünftige Erfolgspotenziale.§Das Buch richtet sich an Marketing-Manager,§Entscheidungsträger im Eventmarketing, an Teilnehmer§des deutschen Eventmarktes, Interessierte der§Eventbranche sowie an Studierende mit dem Schwerpunkt§Marketing.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Eventmarketing als Instrument zur Kundenbindung
Szerző Dagmar Vennhaus
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 96
EAN 9783639059717
Libristo kód 06815376
Súly 146
Méretek 150 x 220 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása