Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Evaluating Military Advertising and Recruiting Committee on the Youth Population and Military Recruitment - Phase II
Libristo kód: 04578055
Kiadó National Academies Press, április 2004
It is anticipated that in the coming decade the Department of Defense (DoD) will field and test new... Teljes leírás
? points 191 b
30 759 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


kiárusítás
Tokyo Ghoul 04. Bd.4 Sui Ishida / Puha kötésű
common.buy 2 091 Ft
Design und Mimesis André Nakonz / Kemény kötésű
common.buy 19 934 Ft
Grammatical Theory Frederick J. Newmeyer / Puha kötésű
common.buy 14 316 Ft
Winter's Tale William ShakespeareSusan SnyderDeborah T. Curren-Aquino / Kemény kötésű
common.buy 35 151 Ft
Life and Death in the Delta Kim Lacy Rogers / Kemény kötésű
common.buy 24 806 Ft
Enviro-Capitalists Terry L. Anderson / Puha kötésű
common.buy 24 018 Ft
hamarosan
Silver Saga Duane A. Smith / Puha kötésű
common.buy 10 794 Ft
Economy and the Vote Wouter van der BrugCees van der EijKMark Franklin / Puha kötésű
common.buy 15 557 Ft
Trouble with Mojitos Romy Sommer / Puha kötésű
common.buy 3 862 Ft
Dynamo-Electric Machinery Silvanus Phillips Thompson / Kemény kötésű
common.buy 13 997 Ft
Death and the Afterlife in the New Testament Jaime Clark-Soles / Puha kötésű
common.buy 27 411 Ft
Cornucopia Molly Peacock / Puha kötésű
common.buy 8 044 Ft
Pluvinel Eberhard Kern / Puha kötésű
common.buy 4 181 Ft

It is anticipated that in the coming decade the Department of Defense (DoD) will field and test new advertising and recruiting initiatives designed to improve the recruiting outlook. The DoD needs a comprehensive research and evaluation strategy based on sound research principles that will ensure valid, reliable, and relevant results to discover the most promising policies. The primary objective of this book is to help the DoD improve its research on advertising and recruiting policies. Evaluating Military Advertising and Recruiting: Theory and Methodology presents a framework for evaluation that links different types of research questions to various research methodologies. The framework identifies four major categories of research questions and four broad methodological approaches. The first category of research question asks "What does a target audience see as attractive or unattractive features of a program?" It is well suited to examination via qualitative methods, such as focus groups, unstructured or open-ended surveys, and interviews. The second category of research question asks "What is the effect of a program on specified attitudes or behavioral intentions?" It is well suited to examination via surveys, experiments, and quasi experiments. The third category of research question asks "What is the effect of a proposed new program on enlistment?" It is well suited to examination via experiments and quasi experiments. The final category of research question asks "What is the effect of an existing program on enlistment?" It is well suited to examination via econometric modeling.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Evaluating Military Advertising and Recruiting
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 206
EAN 9780309091275
ISBN 0309091276
Libristo kód 04578055
Méretek 152 x 229
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása