Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Ethics of Journalism

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Ethics of Journalism Wendy N Wyatt (Ed)
Libristo kód: 02171761
Kiadó Bloomsbury Publishing, február 2014
The landscape in which journalists now work is substantially different to that of the twentieth cent... Teljes leírás
? points 105 b
16 315 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Wunderwaffen & Geheimprojekte Dennis Krüger / Kemény kötésű
common.buy 7 578 Ft
Sports Hernia and Athletic Pubalgia David Diduch / Kemény kötésű
common.buy 93 339 Ft
Poems Choose Me Kristy Rulebreaker / Puha kötésű
common.buy 5 816 Ft
30-Minute Vegan: Soup's On! Mark Reinfeld / Puha kötésű
common.buy 7 204 Ft
Sämmtliche Werke. Leopold von Ranke / Puha kötésű
common.buy 73 705 Ft
Politics of Actually Existing Unsustainability John Barry / Kemény kötésű
common.buy 76 590 Ft
Poetry of the Faerie Queene Paul J. Alpers / Puha kötésű
common.buy 29 958 Ft
Raymond Bellour Raymond Bellour / Puha kötésű
common.buy 11 243 Ft
Islam and the Foundations of Political Power Ali Al / Kemény kötésű
common.buy 72 147 Ft

The landscape in which journalists now work is substantially different to that of the twentieth century. The rise of digital and social media necessitates a new way of considering the ethical questions facing practicing journalists. This volume considers the various individual, cultural and institutional influences that have an impact on journalistic ethics today. It also examines the links between ethics and professionalism, the organisational promotion of ethical values and the tensions between ethics, freedom of information and speech, and the need to disseminate information. By comparing the theoretical underpinnings of journalistic ethics with a variety of international case studies, this volume provides a comparative global analysis of the ethical challenges faced by the media in the twenty-first century. It will be essential reading for students of journalism and practising journalists.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása