Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Establishing the Synergy between Finance & Marketing in Lodging Operations

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Establishing the Synergy between Finance & Marketing in Lodging Operations Shanin Schuessler
Libristo kód: 01646014
Kiadó Grin Verlag, november 2010
Research Paper from the year 2010 in the subject Hotel Industry / Catering, grade: A+, University of... Teljes leírás
? points 46 b
8 237 Ft -9 %
7 431 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Meditations On Middle Earth Karen Haber / Puha kötésű
common.buy 5 665 Ft
Out of the Woods Chris Offutt / Puha kötésű
common.buy 4 985 Ft
The First and Second Parts of King Edward IV Histories Thomas Heywood / Kemény kötésű
common.buy 17 663 Ft
Think and thank Samuel Williams Cooper / Puha kötésű
common.buy 8 898 Ft
Occupying Iraq James Dobbins / Puha kötésű
common.buy 18 503 Ft

Research Paper from the year 2010 in the subject Hotel Industry / Catering, grade: A+, University of Brighton (School of Service Management), course: Financial Issues in the International Hospitality Industry, language: English, abstract: This essay aims to emphasize the synergy between the functions of finance and marketing created by the concept of Customer Profitability Analysis (CPA) and its potential benefits within lodging operations. Traditional accounting means as USALI are incompatible with the assessment of product and customer profitability performance, and hence do not assist the formulation of marketing strategies. CPA closes this gap between finance and marketing as it allows the distribution of revenue and costs on a segment or individual customer basis. Whereas the revenue per customer or segment may be sourced from property management systems and other means, costs are calculated in the context of CPA by the method of Activity-Based Costing (ABC), whose implementation is a complex and cost-intensive step. The first key benefit of implementing CPA and ABC is two-folded as the combined methods enable the assessment of an individual customer s profit structure as well as information on the vulnerability of a property s cash flow. The second key benefit is the facilitating role of CPA in determining a customer lifetime value, which therefore enables customer-centric pricing. The essay concludes with four recommendations for hotel managers.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Establishing the Synergy between Finance & Marketing in Lodging Operations
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 24
EAN 9783640921430
ISBN 3640921437
Libristo kód 01646014
Kiadó Grin Verlag
Súly 45
Méretek 148 x 2 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása