Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Essential Elements for Brand Identity

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Essential Elements for Brand Identity Kevin Budelmann
Libristo kód: 01257773
Kiadó Rockport Publishers Inc., március 2012
Design terms are often used inconsistently - or just as bad, interchangeably. This leads to confusio... Teljes leírás
? points 56 b
8 846 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


Wally Olins: The Brand Handbook Wally Olins / Kemény kötésű
common.buy 9 743 Ft
Universal Methods of Design Bruce Hanington / Kemény kötésű
common.buy 17 940 Ft
Layout Essentials Beth Tondreau / Puha kötésű
common.buy 12 494 Ft
Typography Essentials Ina Saltz / Puha kötésű
common.buy 12 494 Ft
Digital Design Essentials Rajesh Lal / Kemény kötésű
common.buy 13 159 Ft
Masters of Design Sean Adams / Kemény kötésű
common.buy 19 295 Ft
Interactive Design Andrew Platt / Puha kötésű
common.buy 19 295 Ft
Information Design Workbook Kim Baer / Puha kötésű
common.buy 11 597 Ft

Design terms are often used inconsistently - or just as bad, interchangeably. This leads to confusion for designers as well as clients. New in paperback, Brand Identity Essentials lays a foundation for brand building, defining the tools and building blocks, and illustrating the construction of strong brands through examples of world-class design. It is a one-stop reference for connecting visual design elements for logos to branding concepts, and demonstrates core identity design principles through clear organization and a variety of sources and examples. Through a cohesive structure that explores broader concepts in relation to graphic identities, identity programs, and brand identities, Brand Identity Essentials links formal design concerns with business issues. Design students and seasoned brand managers alike will appreciate the pragmatic relevance of its content and be inspired by the representative body of work collected and presented throughout the book.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Essential Elements for Brand Identity
Szerző Kevin Budelmann
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 208
EAN 9781592537938
ISBN 1592537936
Libristo kód 01257773
Súly 786
Méretek 218 x 253 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
Second Foundation Isaac Asimov / Puha kötésű
common.buy 2 846 Ft
World Football Club Crests Leonard Jagerskioeld Nilsson / Kemény kötésű
common.buy 8 811 Ft
Universal Principles of UX / Kemény kötésű
common.buy 12 700 Ft
The World's Greatest First Love, Vol. 7 Shungiku Nakamura / Puha kötésű
common.buy 5 083 Ft
Algorithmic and High-Frequency Trading ?lvaro Cartea / Kemény kötésű
common.buy 33 552 Ft
Palette Mini Series 03: Gold & Silver Victionary / Puha kötésű
common.buy 10 700 Ft
Universal Principles of Design William Lidwell / Puha kötésű
common.buy 17 940 Ft
Making Design Cara McCarty / Kemény kötésű
common.buy 16 746 Ft
Home Leila S Chudori / Puha kötésű
common.buy 15 945 Ft
Rhetoric of Logos Eduard Helmann / Puha kötésű
common.buy 11 345 Ft
Typography Now / Kemény kötésű
common.buy 18 086 Ft
Steampunk Magic Gypsey Elaine Teague / Puha kötésű
common.buy 6 675 Ft
Job For Everyone John Goldingay / Puha kötésű
common.buy 6 151 Ft
Palette 03: Gold & Silver - Metallic Graphics Victionary / Puha kötésű
common.buy 20 222 Ft
Bentham: A Guide for the Perplexed Philip Schofield / Kemény kötésű
common.buy 70 035 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása