Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Erfolgsforschung Im Vertrieb

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Erfolgsforschung Im Vertrieb Josef Hesse
Libristo kód: 01757610
Kiadó Deutscher Universitatsverlag, november 2004
Sinkende Margen, zunehmender Kosten- und Effizienzdruck, steigende Handelskonzentration und abnehmen... Teljes leírás
? points 227 b
35 803 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Ó Matko Lakšmí, dej mi dar! Klára Šimečková / Kemény kötésű
common.buy 4 897 Ft
hamarosan
Footsteps in Science J.H.U. Brown / Kemény kötésű
common.buy 23 748 Ft
Piet Boon: Styling Karin Meyn / Puha kötésű
common.buy 31 491 Ft
Die klassische spanische Naturrechtslehre in 5 Jahrhunderten. Antonio-Enrique Pérez Lu / Puha kötésű
common.buy 27 557 Ft
Das freie Ermessen. Ulla Held-Daab / Puha kötésű
common.buy 31 179 Ft
Klassische Themen der Dogmengeschichte. Fritz Neumark / Puha kötésű
common.buy 14 796 Ft
Enduring Success Franz Bailom / Kemény kötésű
common.buy 52 141 Ft

Sinkende Margen, zunehmender Kosten- und Effizienzdruck, steigende Handelskonzentration und abnehmende Marken- beziehungsweise Produkttreue stellen viele Konsumgüterhersteller vor große Herausforderungen. Insbesondere durch die Mehrstufigkeit der Absatzkanäle spielt der Vertrieb in einer solch schwierigen Situation eine wichtige Rolle. Einerseits muss das Herstellerunternehmen durch konsumentenorientierte Marketingmaßnahmen einen Nachfragesog in die Einkaufsstätten der Absatzmittler erzeugen, andererseits muss der Vertrieb die Absatzmittler durch spezifische Maßnahmen zur Listung und Unterstützung der Produkte bewegen. Eine kontinuierliche Anpassung des Vertriebs an die aktuellen Gegebenheiten im Absatzkanal ist daher erforderlicher denn je.§Josef Hesse präsentiert eine umfassende empirische Untersuchung zu den erfolgsbeeinflussenden Faktoren im Vertrieb von Herstellerunternehmen schnelldrehender Konsumgüter. Durch einzelfallübergreifende Analysen werden neun erfolgsrelevante Faktoren identifiziert, deren konkrete Ausgestaltung anhand ausgewählter Benchmarks verdeutlicht wird.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Erfolgsforschung Im Vertrieb
Szerző Josef Hesse
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 297
EAN 9783824482382
ISBN 382448238X
Libristo kód 01757610
Súly 395
Méretek 148 x 210 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása