Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Environmental Innovation and Firm Performance Gregorio Martin de Castro
Libristo kód: 04554242
Kiadó Palgrave Macmillan, október 2012
The link between a firm's competitiveness and the natural environment has been studied since the mid... Teljes leírás
? points 168 b
26 358 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Forest Feast Notebooks (Set of 3) Erin Gleeson / Határidőnapló
common.buy 3 589 Ft
Sexbeat Diedrich Diederichsen / Puha kötésű
common.buy 5 080 Ft
Taking Woodstock Elliott Tiber / Puha kötésű
common.buy 6 084 Ft
Eines langen Tages Reise in die Nacht Eugene O'Neill / Puha kötésű
common.buy 5 426 Ft
Tangible Kingdom - Creating Incarnational Community Hugh Halter / Kemény kötésű
common.buy 9 944 Ft
H Aerospace Control Design Richard A. Hyde / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft
Erinnerungen M. Müller / Puha kötésű
common.buy 37 978 Ft
Taliban Peter Marsden / Puha kötésű
common.buy 25 264 Ft
Palgrave Handbook of Mass Dictatorship Paul Corner / Kemény kötésű
common.buy 103 153 Ft

The link between a firm's competitiveness and the natural environment has been studied since the mid-1990s. While a company's environmental management has been the main focus of interest for strategy scholars, environmental innovation as a source of business returns has not received much attention in the literature. In an attempt to fill this gap, the authors of this book explore, theoretically and empirically, the relationships between environmental product innovation, green image and firm performance. Their research shows how environmental product innovation and green image contribute in different ways to achieving better results. The author's arguments are tested in relation to one of Spain's most polluting industries and the results show that while financial returns through a green image are easier to achieve, the relationship between environmental product innovation and firm performance is inconclusive. The authors provide readers with an explanation for these results and consider new research lines.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása