Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Entwicklung einer strategischen Eventmarketingkonzeption auf Basis einer Kunden- und Vertriebspartneranalyse am Beispiel des Unternehmensbereiches Mac

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Entwicklung einer strategischen Eventmarketingkonzeption auf Basis einer Kunden- und Vertriebspartneranalyse am Beispiel des Unternehmensbereiches Mac Sebastian Kerstan
Libristo kód: 01893379
Kiadó Examicus Verlag, március 2012
Diplomarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Markt... Teljes leírás
? points 188 b
29 465 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Rembrandt Mariet Westerman / Puha kötésű
common.buy 20 184 Ft
Balaš Zdeněk / binding.
common.buy 1 335 Ft
Ein Zeitalter wird besichtigt Heinrich Mann / Puha kötésű
common.buy 8 232 Ft
THE GEOLOGICAL HISTORY OF LAKE SUPERIOR ROBERT BELL / Puha kötésű
common.buy 6 681 Ft
hamarosan
Mein Vater Auguste Renoir Sigrid Stahlmann / Puha kötésű
common.buy 5 020 Ft
Home Again George MacDonald / Puha kötésű
common.buy 10 551 Ft
Diskurslinguistik nach Foucault Ingo H. Warnke / Kemény kötésű
common.buy 95 031 Ft
Autism Spectrum and Depression Nick Dubin / Puha kötésű
common.buy 8 674 Ft
Reality Sosseh Cahvejian / Puha kötésű
common.buy 9 738 Ft

Diplomarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 1.6, Duale Hochschule Baden-Württemberg Mannheim, früher: Berufsakademie Mannheim, Sprache: Deutsch, Abstract: Auf Basis des Planungsprozesses des Eventmarketing und einer voran-gegangenen quantitativen Befragung mittels Fragebogen wird als Ziel dieser Arbeit eine strategische Eventmarketingkonzeption für eine Typologie aus Vertriebspartnern und Kunden mit spezifischen Lifestyle-Merkmalen entwickelt. Ferner wird mit Hilfe der geschaffenen Eventmarketingkonzeption die Bedeutung einer Emotionalisierung der Zielgruppe durch personalisierte Events aufgezeigt und weiterführend der Ausbau eines effektiven Beziehungsmanagements verdeutlicht.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Entwicklung einer strategischen Eventmarketingkonzeption auf Basis einer Kunden- und Vertriebspartneranalyse am Beispiel des Unternehmensbereiches Mac
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 108
EAN 9783869431253
ISBN 3869431253
Libristo kód 01893379
Súly 150
Méretek 148 x 210 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása