Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Entertainment Computing - ICEC 2012

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Entertainment Computing - ICEC 2012 Marc Herrlich
Libristo kód: 01662174
This book constitutes the refereed proceedings of the 11th International Conference on Entertainment... Teljes leírás
? points 331 b
51 589 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Nana, Vol. 21 Ai Yazawa / Puha kötésű
common.buy 4 531 Ft
Spazio Italia M.F. DIACO / Puha kötésű
common.buy 13 313 Ft
Concise Course in Algebraic Topology J. Peter May / Puha kötésű
common.buy 17 999 Ft
Mr. Penguin and the Lost Treasure Alex T. Smith / Puha kötésű
common.buy 3 973 Ft
Conewago Reily John Timon Reily / Puha kötésű
common.buy 12 112 Ft
Dogs Cats Kids Etc (Black and White Version) Michael Verrett / Puha kötésű
common.buy 5 139 Ft
Preliminary Reconnaissance Report of the 2011 Tohoku-Chiho Taiheiyo-Oki Earthquake Architectural Institute of Japan / Kemény kötésű
common.buy 79 322 Ft
Langsamer! Ilma Rakusa / Puha kötésű
common.buy 4 127 Ft
Family Ties Danielle Steel / Puha kötésű
common.buy 4 346 Ft
Advances in Digital Forensics V Gilbert Peterson / Kemény kötésű
common.buy 51 589 Ft

This book constitutes the refereed proceedings of the 11th International Conference on Entertainment Computing, ICEC 2012, held in Bremen, Germany, in September 2012. The 21 full papers, 13 short papers, 16 posters, 8 demos, 4 workshops, 1 tutorial and 3 doctoral consortium submissions presented were carefully reviewed and selected from 115 submissions. The papers are organized in topical sections on story telling; serious games (learning and training); self and identity, interactive performance; mixed reality and 3D worlds; serious games (health and social); player experience; tools and methods; user interface; demonstrations; industry demonstration; harnessing collective intelligence with games; game development and model-driven software development; mobile gaming, mobile life interweaving the virtual and the real; exploring the challenges of ethics, privacy and trust in serious gaming; open source software for entertainment.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása