Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Entangled Evolutions

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Entangled Evolutions Peter Gross
Libristo kód: 04709137
Kiadó Johns Hopkins University Press, május 2002
The revolutions of 1989 swept away Eastern Europe's communist governments and created expectations o... Teljes leírás
? points 59 b
9 417 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Cartas en el asunto Terry Pratchett / Puha kötésű
common.buy 4 683 Ft
Lasers and Nuclei Heinrich Schwoerer / Puha kötésű
common.buy 22 008 Ft

The revolutions of 1989 swept away Eastern Europe's communist governments and created expectations on the part of many observers that post-communist media would lead the liberated societies in establishing and embracing democratic political cultures. Peter Gross finds that it was utopian to hold such expectations of the media in societies in transition. On the one hand, those countries' media professionals had all learned their jobs under the communist regimes and could not instantly transform themselves into guides for a politically enabled populace, Gross argues. On the other hand, newcomers to the media world, even those who were notable literary figures, viewed themselves as social and political leaders rather than mere informers and facilitators of the resocialization required to form new democracies. The news media have remained highly politicized and partisan. So how are the media, civil society, and political culture related in societies in transition? And can changes in these relationships be anticipated? To address these questions, Entangled Evolutions examines media in post-1989 Eastern Europe. It studies the effects of privatization of the media, journalists' relations to political figures, institutional structures such as media laws, professional journalistic culture, and the media's relation to their market. Sources include interviews with journalists and politicians, sociological and political data from national surveys, and media audience studies.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása