Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Engineering Play

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Engineering Play Mizuko Ito
Libristo kód: 04458463
Kiadó MIT Press Ltd, február 2012
Today, computers are part of kids' everyday lives, used both for play and for learning. We envy chil... Teljes leírás
? points 24 b
4 563 Ft -16 %
3 795 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Never Eat Alone Tahl Raz / Kemény kötésű
common.buy 11 259 Ft
Jack of Shadows Roger Zelazny / Puha kötésű
common.buy 6 430 Ft
kiárusítás
Mastering VMware vSphere 4 Scott Lowe / binding.
common.buy 7 434 Ft
Great Journeys / Puha kötésű
common.buy 12 890 Ft
Welsh Gem Dictionary Collins Dictionaries / Puha kötésű
common.buy 2 836 Ft
Toxic Torts Deskbook MADDEN / Kemény kötésű
common.buy 71 820 Ft
Uncertainty Theory Baoding Liu / Kemény kötésű
common.buy 51 953 Ft
Building Co-operation Rachael Wilson / Kemény kötésű
common.buy 42 902 Ft
Negotiating State and Non-State Law Michael Helfand / Kemény kötésű
common.buy 64 186 Ft
Women's Convention Turned 30 / Puha kötésű
common.buy 63 824 Ft
Engineering Revolution ANGUS BUCHANAN / Kemény kötésű
common.buy 14 883 Ft
Dancing Genie Angy Feyisayo Jimba / Puha kötésű
common.buy 5 005 Ft

Today, computers are part of kids' everyday lives, used both for play and for learning. We envy children's natural affinity for computers, the ease with which they click in and out of digital worlds. Thirty years ago, however, the computer belonged almost exclusively to business, the military, and academia. In Engineering Play, Mizuko Ito describes the transformation of the computer from a tool associated with adults and work to one linked to children, learning, and play. Ito gives an account of a pivotal period in the 1980s and 1990s, which saw the rise of a new category of consumer software designed specifically for elementary school--aged children. "Edutainment" software sought to blend various educational philosophies with interactive gaming and entertainment, and included such titles as Number Munchers, Oregon Trail, KidPix, and Where in the World Is Carmen Sandiego?. The children's software boom (and the bust that followed), says Ito, can be seen as a microcosm of the negotiations surrounding new technology, children, and education. The story she tells is both a testimonial to the transformative power of innovation and a cautionary tale about its limitations.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása