Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Employer Branding - Aufbau einer Student Value Proposition als Kern einer Studiengangmarke

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Employer Branding - Aufbau einer Student Value Proposition als Kern einer Studiengangmarke Nina Gulde
Libristo kód: 01624317
Kiadó Grin Publishing, augusztus 2009
Bachelorarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Personal und Organisation, Note: 1,7, Hochschu... Teljes leírás
? points 207 b
32 359 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Cours intensif 2, m. 1 Audio-CD Gunda Hiort / Puha kötésű
common.buy 11 262 Ft
Linear System Theory Lotfi Zadeh / Puha kötésű
common.buy 12 665 Ft
Baden bei Gewitter Marion Poschmann / Kemény kötésű
common.buy 7 908 Ft
The idea of the University in South Africa today Krishnavani Pillay / Puha kötésű
common.buy 32 564 Ft
Pasado amor (Spanish Edition) Horacio Quiroga / Puha kötésű
common.buy 3 884 Ft
Egon, der liebe Gott und ich Oliver Range / Puha kötésű
common.buy 11 138 Ft
Live! Klezmer und Jiddische Lieder Thomas Damm / Puha kötésű
common.buy 8 856 Ft
Lost German East Andrew Demshuk / Puha kötésű
common.buy 23 209 Ft

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Personal und Organisation, Note: 1,7, Hochschule für Technik Stuttgart, Sprache: Deutsch, Abstract: Die vorliegende Arbeit befasst sich mit der Thematik des Employer Branding. Nach Klärung der notwendigen Begrifflichkeiten wird die Notwendigkeit des Aufbaus einer Studiengangmarke erörtert. Dabei geht es darum, ein Konzept zum Aufbau eines Markenkerns auf einen Studiengang zu übertragen. Aufbauend auf dem abgeleiteten Konzept wird eine Studie im Studiengang durchgeführt. Die Studie wird anhand einer schriftlichen Befragung in Form eines Fragebogens vorgenommen. Auch wird eine Wettbewerbsanalyse durchgeführt. Ziel der Arbeit ist letztlich, die einzelnen Bereiche des Markenkerns darzustellen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Employer Branding - Aufbau einer Student Value Proposition als Kern einer Studiengangmarke
Szerző Nina Gulde
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 132
EAN 9783640410576
ISBN 3640410572
Libristo kód 01624317
Súly 181
Méretek 148 x 210 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása