Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen Christin Haehnel
Libristo kód: 01783774
Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden, június 2011
Kaufentscheidungen werden auf Industriegütermärkten in der Regel nicht von Einzelpersonen getroffen,... Teljes leírás
? points 198 b
31 113 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Sämtliche Gedichte Johann W. von Goethe / Kemény kötésű
common.buy 8 403 Ft
Am Rio de la Plata Karl May / Kemény kötésű
common.buy 9 945 Ft
Muskelfunktion Karin Wieben / Puha kötésű
common.buy 7 572 Ft
hamarosan
Psychology In A Week: Teach Yourself Nicky Hayes / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft
Elementary Number Theory, Cryptography and Codes M. Welleda Baldoni / Puha kötésű
common.buy 33 461 Ft
Le Chemin de France Suivi de Gil Braltar Jules Verne / Puha kötésű
common.buy 9 758 Ft
Four Bare Legs In a Bed Helen Simpson / Puha kötésű
common.buy 5 083 Ft
Kreatives Fundraising Thomas Grosjean / Puha kötésű
common.buy 11 647 Ft
Die Reichspolizeiordnungen von 1530, 1548 und 1577 Matthias Weber / Kemény kötésű
common.buy 18 524 Ft
Kulturelle Differenzen und kollektive Identitäten Michel Wieviorka / Kemény kötésű
common.buy 10 212 Ft
Practice of Econometric Theory Charles G. Renfro / Kemény kötésű
common.buy 80 171 Ft
Plädoyer für die unglückliche Liebe Carl Hegemann / Puha kötésű
common.buy 5 476 Ft
Feministische Theorien zur Einführung Regina Becker-Schmidt / Puha kötésű
common.buy 5 758 Ft
Applied Surgical Anatomy, Regionally Presented George Woolsey / Kemény kötésű
common.buy 19 798 Ft

Kaufentscheidungen werden auf Industriegütermärkten in der Regel nicht von Einzelpersonen getroffen, sondern durch eine Gruppe von Mitarbeitern, sogenannte Buying Center. Christin Haehnel entwickelt ein Modell zur Wirkung von Emotionen bei Buying Center-Entscheidungen, welches nicht nur die individuelle Ebene des einzelnen Entscheiders, sondern zudem auch die übergeordnete Gruppenebene ("Buying Center-Emotion") berücksichtigt. Anhand der empirischen Modellprüfung zeigt die Autorin die maßgebliche Beteiligung von Emotionen an industriellen Kaufentscheidungen auf und appelliert an Marketing-Praxis und -Forschung, Emotionen verstärkt Aufmerksamkeit zu widmen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 223
EAN 9783834929204
ISBN 3834929204
Libristo kód 01783774
Súly 299
Méretek 148 x 210 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása