Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Emotion in advertising persuasion

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Emotion in advertising persuasion
Libristo kód: 37170832
Kiadó Our Knowledge Publishing, szeptember 2021
Advertising is a complex and vast field. Emotion is a notion linked to passion. It speaks of joy, sa... Teljes leírás
? points 115 b
18 487 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Surrounded by Idiots Thomas Erikson / Puha kötésű
common.buy 3 445 Ft
toplistás
The Box of Emotions Tiffany Watt Smith / Kártya
common.buy 8 111 Ft
Book of Human Emotions Tiffany Watt / Puha kötésű
common.buy 4 794 Ft
Atlas of Emotion Giuliana Bruno / Puha kötésű
common.buy 17 663 Ft
Persuasive Advertising Scott Armstrong / Kemény kötésű
common.buy 53 283 Ft
Psychology of Advertising Bob M (Professor of Consumer Behavior in the Department of Marketing at the University of Groningen in the Netherlands) Fennis / Puha kötésű
common.buy 23 359 Ft
Psychology of Emotion Paula M. Niedenthal / Puha kötésű
common.buy 43 921 Ft
Persuasion in Advertising Nicholas O´Shaughnessy / Puha kötésű
common.buy 29 631 Ft

Advertising is a complex and vast field. Emotion is a notion linked to passion. It speaks of joy, sadness, fear, anger, disgust, surprise. In this spirit, social networks are a new communication space that unites emotion and sensation in advertising. In this research, we have chosen to study these three areas in order to clarify their links, their role, but also their impacts and consequences. The brain is constantly solicited by advertising: at work, at home, in the street, in transport, and on social networks themselves. Brands are trying to send us messages. What are these messages? How do brands manage to convince us, to make us adhere to their vision, to their products? This study tries to understand and explain these relationships: how does the use of emotions in advertising on social networks impact the consumer experience and what are the consequences? We analyze the case of short films on social networks.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Emotion in advertising persuasion
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2021
Oldalszám 72
EAN 9786204099248
ISBN 6204099248
Libristo kód 37170832
Súly 118
Méretek 152 x 229 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása