Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Electronic Marketing Practises in Developing Countries

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Electronic Marketing Practises in Developing Countries Hatem El- Gohary
Libristo kód: 06834701
Kiadó VDM Verlag, április 2011
The major aims of this book are to analyse the current practises of Electronic Marketing (E- Marketi... Teljes leírás
? points 240 b
37 849 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Examinator, Lernkartenspiel für Pflegeberufe Bastian Klamke / Játék
common.buy 10 025 Ft
Exit Oz Catherine Forde / Puha kötésű
common.buy 3 209 Ft
Changes in the Use of Wild Food Plants in Estonia Renata Soukand / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft

The major aims of this book are to analyse the current practises of Electronic Marketing (E- Marketing) by Egyptian business enterprises, the different factors affecting the adoption of E- Marketing as well as the different forms, implementation levels and tools of E-Marketing used by these enterprises. It aims to test a theoretical model that can help to understand and interpret these relationships and seeks to evaluate the potential of E-Marketing in developing countries (Egypt). This work builds on previous research in the fields of E-marketing and adds to the relatively limited empirical research that has been conducted on E-Marketing in an Egyptian business context. In terms of contribution to knowledge, this book provides an insight for entrepreneurs, policy makers, practitioners, researchers, and educators by providing a clearer view and deep understanding of the issues related to E-Marketing adoption and practices by Egyptian business enterprises. It addresses some research gaps in the field, particularly in terms of the factors affecting E- Marketing adoption.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Electronic Marketing Practises in Developing Countries
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 232
EAN 9783639274615
ISBN 363927461X
Libristo kód 06834701
Kiadó VDM Verlag
Súly 345
Méretek 152 x 229 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása