Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Electing the President, 2004

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Electing the President, 2004
Libristo kód: 04723365
Kiadó University of Pennsylvania Press, december 2005
The 2004 presidential election was closely watched from all corners of the world and dominated the m... Teljes leírás
? points 100 b
16 408 Ft -5 %
15 582 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


SBS John Parker / Puha kötésű
common.buy 5 018 Ft
Living Christianity S. Craigo-Snell / Puha kötésű
common.buy 14 856 Ft
Essentials of Operations Management Scott T. Young / Puha kötésű
common.buy 91 469 Ft
Essential Collection Chester Music / Puha kötésű
common.buy 6 247 Ft
Candy Story Marie Redonnet / Puha kötésű
common.buy 4 645 Ft
Throughout Your Generations Forever Nancy Jay / Kemény kötésű
common.buy 45 618 Ft
Revolting Self / Puha kötésű
common.buy 26 261 Ft
Diaghilev and Friends Joy Melville / Kemény kötésű
common.buy 8 997 Ft

The 2004 presidential election was closely watched from all corners of the world and dominated the media for nearly a year. From the opening announcements of campaigns through the primaries and debates to the first Tuesday in November, the presidential election was ubiquitous, filling our email inboxes and directing our dinner conversation, turning us all into amateur political analysts. Electing the President, 2004 offers the views of the professional political operatives who ran the campaigns. In this volume, the consultants who brought the country the Bush-Cheney and Kerry-Edwards contest of 2004 explain the strategies behind the ads and debates, discuss what they did and failed to do to elect their candidates, and reveal their differing perspectives on the issues that mattered. Electing the President, 2004 focuses on events from September 11 to the release of the Osama Bin Laden tape that affected the outcome of the elections. The debates, the advertising, the work of 527 groups, the campaign organizations-all these components contributed to an eventful election season, with the two campaigns continually vying for the attention of the American public. Through this analysis of strategy-their own and their opponents'-these insiders offer a ringside seat to a hotly contested democratic process. Contributors: Mary Beth Cahill, Alex Castellanos, Elizabeth L. Cheney, Nicolle Devenish, Mike Donilon, Matthew Dowd, Tucker Eskew, David Jones, Bill Knapp, Chris LaCivita , Joe Lockhart, Brian McCabe, Mark McKinnon, Mark Mellman, Stephen Moore, Robert M. Shrum, Erik Smith, and Bill Zimmerman.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása