Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Einsatz von Kommunikationsinstrumenten des Investor Marketings zur Erreichung von privatanlegerorientierten Zielsetzungen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Einsatz von Kommunikationsinstrumenten des Investor Marketings zur Erreichung von privatanlegerorientierten Zielsetzungen Jan-Christoph Drewicke
Libristo kód: 01634894
Kiadó Grin Publishing, július 2010
Bachelorarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mar... Teljes leírás
? points 159 b
24 992 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Olympic National Park National Geographic Maps - Trails Illust / Térkép
common.buy 5 794 Ft
Fragmente, Entw Rfe Und Miszellaneen Georg Chr. Lichtenberg / Puha kötésű
common.buy 10 589 Ft
Dependable Computing Marco Vieira / Puha kötésű
common.buy 24 126 Ft
Einladung ins Wunderland Carmen Kindl-Beilfuß / Könyv
common.buy 11 204 Ft
Jugendcliquen auf dem Land Christian Neurath / Puha kötésű
common.buy 15 154 Ft

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 2,0, Fachhochschule Flensburg, Sprache: Deutsch, Abstract: Der Schwerpunkt der vorliegenden Thesis ist die Darstellung der Investor Relations-Tätigkeit deutscher börsennotierter Unternehmen (DAX-30) in Bezug auf die Zielgruppe der Privatanleger. Hierbei soll dem Leser zunächst ein grundlegender Überblick im Bereich Investors Relations vermittelt werden. Im Verlauf der Thesis wird dann das Thema in Bezug auf die Besonderheiten der Privatanleger konkretisiert. Es sollen des Weiteren die Instrumente des Investors Relations und deren Erfolgsfaktoren privatanlegerorientiert aufgezeigt und auf Praxiseinsatz geprüft werden mit einer empirischen Studie im DAX-30.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Einsatz von Kommunikationsinstrumenten des Investor Marketings zur Erreichung von privatanlegerorientierten Zielsetzungen
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 80
EAN 9783640666386
ISBN 3640666380
Libristo kód 01634894
Súly 113
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása