Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Einsatz von Customer Relationship Management-Systemen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Einsatz von Customer Relationship Management-Systemen Heiko D. Müller
Libristo kód: 06958127
Kiadó Deutscher Universitats-Verlag, szeptember 2004
Unternehmen können sich schwer imitierbare Wettbewerbsvorteile kaum noch mit Hilfe klassischer Instr... Teljes leírás
? points 302 b
47 481 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Education of a Poker Player James McManus / Puha kötésű
common.buy 6 121 Ft
Muslim Law Alexander David Russell / Kemény kötésű
common.buy 116 745 Ft
Don't Sweat the Small Stuff for Teens Journal Richard Carlson / Puha kötésű
common.buy 8 025 Ft
Chalk-Style Holiday Coloring Book Valerie Mckeehan / Puha kötésű
common.buy 4 000 Ft
High Level Transition Systems of CSP Specifications Markus Dahlweid / Puha kötésű
common.buy 37 849 Ft
English in South America. Michael G Mulhall / Puha kötésű
common.buy 14 997 Ft
Italian Opera Since 1945 Raymond Fearn / Puha kötésű
common.buy 38 010 Ft
Industrial Location Barney Warf / Kemény kötésű
common.buy 28 957 Ft
Etudes Sur l'Histoire Du Droit Maine-H / Puha kötésű
common.buy 21 073 Ft
Macht Und Ohn-Macht Im Management / Puha kötésű
common.buy 17 834 Ft

Unternehmen können sich schwer imitierbare Wettbewerbsvorteile kaum noch mit Hilfe klassischer Instrumente und Strategien auf Dauer sichern. Daher ist in zahlreichen Branchen ein systematisches, ökonomisch orientiertes Kundenmanagement als Mittel zur Differenzierung in den Vordergrund gerückt. Unter dem Schlagwort Customer Relationship Management (CRM) wurden in zahlreichen Unternehmen Softwaresysteme installiert, Reorganisationen durchgeführt und kundenzentrierte Umgestaltungen vorgenommen. §Heiko D. Müller untersucht, ob die Intensität von CRM als wichtige Erfolgsgröße im Unternehmen anzusehen ist, und setzt sich mit folgenden zentralen Themen auseinander:§" in der Praxis vorherrschende Gestaltungsformen von CRM-Aktivitäten, §" Auswirkungen von Umweltvariablen, Unternehmensressourcen und Kundenstrukturen auf die Gestaltung von CRM-Prozessen,§" Einfluss des Ausmaßes dieser CRM-Aktivitäten auf den Markt- und Unternehmenserfolg.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Einsatz von Customer Relationship Management-Systemen
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 470
EAN 9783824482023
ISBN 3824482029
Libristo kód 06958127
Súly 600
Méretek 148 x 210 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása