Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Effects of CSR on Customer Retention in Different Sectors of Pakistan

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Effects of CSR on Customer Retention in Different Sectors of Pakistan Shamaila Gull
Libristo kód: 06949222
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2010
This research is an important progress in the literature of CSR and consumer behavior as it has used... Teljes leírás
? points 117 b
20 349 Ft -9 %
18 383 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


States, Nonstate Actors, and Global Governance Edward Fogarty / Kemény kötésű
common.buy 81 395 Ft
Obstruccion de La Via Biliar Mariano Palermo / Puha kötésű
common.buy 31 194 Ft
Pedestrian Evacuation from Networks Apoorva Shende / Puha kötésű
common.buy 32 670 Ft
Train to Estelline Jane Roberts Wood / Puha kötésű
common.buy 8 469 Ft
Nachwuchs Furs Management Gunnar Kunz / Puha kötésű
common.buy 28 801 Ft
Japanese Civilization, its Significance and Realization Kishio Satomi / Kemény kötésű
common.buy 132 468 Ft

This research is an important progress in the literature of CSR and consumer behavior as it has used a model that joins CSR activities, consumer awareness and product/service quality and consumer s satisfaction to determine their impact on consumer purchase intentions and finally consumer retention behavior. This research scientifically determines the awareness level of consumers regarding CSR actions, consumer satisfaction occurring out of product/service quality of the same corporation and then their effect on consumer purchase behavior and future retention behavior. The major objectives to conduct this research are to analyze, evaluate and document the impact of CSR on consumer retention in banking, cellular and fast food sectors of Pakistan, to investigate a relationship between CSR and consumer retention, to determine the importance of a company s CSR activities to consumers, to determine the other factors along with CSR that can influence the consumer purchase intentions and afterwards gain consumer retention/loyalty.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Effects of CSR on Customer Retention in Different Sectors of Pakistan
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 100
EAN 9783846556054
Libristo kód 06949222
Súly 167
Méretek 150 x 220 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása