Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Effect of Credit on Manufacturing SMEs Performance

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Effect of Credit on Manufacturing SMEs Performance Patrick Gudda
Libristo kód: 06948803
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2010
This book reviews the promotion of industrialization through credit finance to support Small-scale m... Teljes leírás
? points 140 b
24 457 Ft -9 %
22 081 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Nucleoside Analogs in Cancer Therapy / Kemény kötésű
common.buy 100 836 Ft
Public Health Yearbook 2012 / Kemény kötésű
common.buy 168 226 Ft
Wer zum Teufel ist Butterblume? Marita Sydow Hamann / Puha kötésű
common.buy 3 587 Ft
Letters to John Paul Elena Kilner / Puha kötésű
common.buy 4 972 Ft
La vida es sueño Pedro Calderón de la Barca / Puha kötésű
common.buy 4 312 Ft
Beyond Liberalism R.T. Allen / Kemény kötésű
common.buy 81 395 Ft
Passive Poison Leonard J Freyer / Kemény kötésű
common.buy 8 559 Ft
Prostitution Paula Bartley / Kemény kötésű
common.buy 76 660 Ft
Globalization of Executive Search Sarah Hall / Kemény kötésű
common.buy 83 587 Ft
Arterial Chemoreceptors Yoshiaki Hayashida / Kemény kötésű
common.buy 154 896 Ft

This book reviews the promotion of industrialization through credit finance to support Small-scale manufacturing enterprises (SSMEs). The book reviews Meier's theory of entrepreneurial activities, dualism and flexible specialization modelling of industrialization. The common theme in the three theoretical strands is that the activities of the entrepreneur as an inter-market operator involve gap filling. Where there is scarcity of resources, the entrepreneur would search for and discover opportunities either in the formal or informal sector. Due to the entrepreneur s flexibility and proactiveness, he would search for and marshal financial and human resources necessary for the discovery of new information. Thereafter, using multi-purpose equipment and multi-skilled workers, the new information is translated into new markets, techniques and products in order for the enterprise to be sustained and grow.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Effect of Credit on Manufacturing SMEs Performance
Szerző Patrick Gudda
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 128
EAN 9783846590843
Libristo kód 06948803
Súly 209
Méretek 150 x 220 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása