Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Educational Journeys, Struggles and Ethnic Identity

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Educational Journeys, Struggles and Ethnic Identity Xinyi Wu
Libristo kód: 16078382
Kiadó Springer International Publishing AG, október 2017
This book examines how state schooling in China has economically, culturally, and ideologically had... Teljes leírás
? points 154 b
24 806 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Surrey Colouring Book: Past and Present The History Press / Puha kötésű
common.buy 5 211 Ft
Outside Time Looking in John Davis / Puha kötésű
common.buy 10 619 Ft
Patto Patto / Audio CD
common.buy 10 361 Ft
Studien zur Geschichte der Theologie und der Kirche N. Bonwetsch / Puha kötésű
common.buy 21 026 Ft
BIG HAND George Combe / Puha kötésű
common.buy 3 090 Ft
Man with the Big Red Balloon GARRETT BALDWIN / Kemény kötésű
common.buy 13 013 Ft
Bauordnung Nordrhein-Westfalen Klaus Schönenbroicher / Puha kötésű
common.buy 53 185 Ft
STARK Abitur-Wissen - Englisch Landeskunde USA Rainer Jacob / Puha kötésű
common.buy 6 839 Ft
COACHING Mr George L. Yates / Puha kötésű
common.buy 6 385 Ft
BIRTH CONTROL & SAFE SEX Dr Mary Ann Martinez / Puha kötésű
common.buy 3 265 Ft

This book examines how state schooling in China has economically, culturally, and ideologically had an impact on and gradually transformed a traditional Muslim Hui village in rural Northwestern China. By discussing the interpretation and appropriation of dominant educational discourse of "quality" in the rural context, it illustrates the dichotomies of poverty and prosperity, civility and uncivility, and religiosity and secularity as they are perceived and understood by teachers, parents and students. Based on an original ethnographic research conducted in a secondary school, it further touches upon Muslim Hui students' negotiations of filial, rural, and ethnoreligious identities when they struggle to seek a life of their own in the journey to prosperity. The book introduces audiences to multiple ways in which Muslim Hui students construct and negotiate identities through state schooling, especially the educational heterogeneity experienced by various Muslim youth. It also captures the changing rural-urban dynamic as state schooling continues to guide local formal educational activities as well as create tensions and confusions for both teachers and parents. Most importantly, the book challenges stereotypes about Muslim Hui students in Northwest China being assimilated into the mainstream culture by demonstrating how local Muslims live, study, pray, and fulfil the five pillars of Islam. It will be highly relevant to students and researchers in the fields of education, anthropology, sociology, and religious studies.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása