Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Early '70s Radio

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Early '70s Radio Kim Simpson
Libristo kód: 04388049
Kiadó Continuum Publishing Corporation, július 2011
Providing a fresh reevaluation of a specific era in popular music, this book contextualizes the era... Teljes leírás
? points 149 b
24 002 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


How Language Works David Crystal / Puha kötésű
common.buy 6 097 Ft
Blue Bottle Mystery Kathy Hoopman / Puha kötésű
common.buy 5 999 Ft
My Poetic Dream, Reality, and Fantasy James Morgan / Puha kötésű
common.buy 9 156 Ft
CAP and the Regions / Kemény kötésű
common.buy 74 999 Ft
Multi-Company Project Management Dean Baker / Kemény kötésű
common.buy 24 790 Ft
Transformation of Ottoman Crete Pinar Senisik / Kemény kötésű
common.buy 85 664 Ft
Consequential Deliberations PETER MAGYAR / Puha kötésű
common.buy 25 547 Ft

Providing a fresh reevaluation of a specific era in popular music, this book contextualizes the era in terms of both radio history and cultural analysis. "Early '70s Radio" focuses on the emergence of commercial music radio "formats", which refer to distinct musical genres aimed toward specific audiences. This formatting revolution took place in a period rife with heated politics, identity anxiety, large-scale disappointments and seemingly insoluble social problems. As industry professionals worked overtime to understand audiences and to generate formats, they also laid the groundwork for market segmentation. Audiences, meanwhile, approached these formats as safe havens wherein they could reimagine and redefine key issues of identity. A fresh and accessible exercise in audience interpretation, "Early '70s Radio" is organized according to the era's five prominent formats and analyzes each of these in relation to their targeted demographics, including Top 40, "Soft rock", Album-oriented rock, Soul and Country. The book closes by making a case for the significance of early '70s formatting in light of commercial radio today.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása