Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv E-Branding Melanie Peilstöcker
Libristo kód: 01593632
Kiadó Grin Publishing, július 2007
Studienarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Teljes leírás
? points 102 b
16 731 Ft -2 %
16 391 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Život dítěte Kateřina Janouchová / Kemény kötésű
common.buy 8 384 Ft
Das versteinerte Gebet Karl May / Kemény kötésű
common.buy 10 165 Ft
Castle: A Calm Before Storm Richard Castle / Kemény kötésű
common.buy 8 461 Ft
Kuba Thorsten Schankin / Puha kötésű
common.buy 15 861 Ft
Die Geschichtsphilosophie des deutschen Idealismus Dietmar Hübner / Puha kötésű
common.buy 12 354 Ft
Cambridge Companion to Postmodern Theology Kevin J. Vanhoozer / Kemény kötésű
common.buy 41 120 Ft
Theory and Design of Terabit Optical Fiber Transmission Systems Stefano Bottacchi / Kemény kötésű
common.buy 42 536 Ft
Polish Economy Ben Slay / Kemény kötésű
common.buy 47 943 Ft
Multiple Myeloma Ross D. Brown / Puha kötésű
common.buy 53 283 Ft
Gesellschaftliches Lernen Im Politischen Diskurs Katrin Hater / Puha kötésű
common.buy 26 994 Ft
Diversität als Bildungsfaktor Manfred Prisching / Puha kötésű
common.buy 18 389 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 2,0, Duale Hochschule Baden-Württemberg, Ravensburg, früher: Berufsakademie Ravensburg, 42 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: In den letzten Jahren ist infolge zunehmenden Wettbewerbsdrucks eine ernorm steigende Anzahl von Produkten und Marken unterschiedlicher Anbieter über alle Branchen hinweg zu verbuchen. Um sich auf dem Markt behaupten zu können, kommt daher dem Internet als neuem Vertriebskanal bzw. als Informations- und Kommunikationsplattform im Rahmen der Markenführung eine wichtige Bedeutung zu; nicht zuletzt aufgrund erheblicher Effizienzverluste klassischer Kommunikation. Die alleinige Anwesenheit einer Marke im Netz reicht jedoch heute nicht mehr aus. Noch fehlen vielen Unternehmen die Grundlagen einer identitätsorientierten Markenführung. Sie riskieren daher schwerwiegende Imageverluste. Der Aufbau und die Pflege von E-Brands bzw. Marken im Internet sind überlebenswichtige Aspekte im Zuge der einsetzenden Marktbereinigung.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés E-Branding
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 36
EAN 9783638676557
ISBN 3638676552
Libristo kód 01593632
Súly 59
Méretek 148 x 210 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása