Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Dynamische Contentanpassung bei Massive Multiplayer Online Games

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Dynamische Contentanpassung bei Massive Multiplayer Online Games Joachim Fohringer
Libristo kód: 01628360
Kiadó Grin Verlag, november 2009
Diploma Thesis from the year 2006 in the subject Computer Science - Technical Computer Science, grad... Teljes leírás
? points 233 b
36 867 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Wolf Girl & Black Prince. Bd.14 Ayuko Hatta / Puha kötésű
common.buy 2 882 Ft
Aircraft / Kemény kötésű
common.buy 83 859 Ft
Sabastian Cane Chronicles Alexander / Puha kötésű
common.buy 7 911 Ft

Diploma Thesis from the year 2006 in the subject Computer Science - Technical Computer Science, grade: 1,7, Free University of Berlin, language: English, abstract: Massive Multiplayer Online Games (MMOGs) are digital games that allow a large number of players to interact and communicate in a virtual environment. Due to the different characteristics and preferences of the individual player, he (or she) can be categorized into certain player-types with a specific motivation for playing. In the course of the game, this knowledge about the player motivation can be used to dynamically adapt the game environment. To achieve this, different parts of the game content such as objects, background story or tasks, can be changed during run-time.The first part of this thesis presents an introduction to MMOGs, their possible classifications and their history. Furthermore ways to categorize players and to describe game content will be discussed. The programming aspect of this thesis shows the design and implementation of a middleware. The middleware logs player action and according to this categorizes the player into a certain player type. This is used for presenting user-specific game content.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Dynamische Contentanpassung bei Massive Multiplayer Online Games
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 152
EAN 9783640508082
ISBN 3640508084
Libristo kód 01628360
Kiadó Grin Verlag
Súly 230
Méretek 148 x 210 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása