Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Dynamic Contact Centers with Impatient Customers and Retrials

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Dynamic Contact Centers with Impatient Customers and Retrials Kirsten Henken
Libristo kód: 06959784
Kiadó VDM Verlag Dr. Mueller E.K., április 2008
The focus of this book is on the management of dynamic inbound contact centers with impatient custom... Teljes leírás
? points 219 b
35 296 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Master Keaton, Vol. 4 Naoki Urasawa / Puha kötésű
common.buy 5 922 Ft
Pioneers James Fenimore Cooper / Puha kötésű
common.buy 4 279 Ft
Primer in Positive Psychology Christopher Peterson / Puha kötésű
common.buy 32 819 Ft
Java EE and HTML5 Enterprise Application Development Wielenga Geertjan / Puha kötésű
common.buy 12 951 Ft
Russell James Russell James / Kemény kötésű
common.buy 60 601 Ft
Easystart: Between Two Worlds Book and CD Pack Stephen Rabley / Kemény kötésű
common.buy 4 279 Ft
Advertising Iain Macrury / Kemény kötésű
common.buy 595 671 Ft
Reckless Selena Montgomery / Puha kötésű
common.buy 4 068 Ft
Contact and Conflict Robin Fisher / Puha kötésű
common.buy 17 457 Ft
Political Ecology of the State Antonio Augusto Rossotto Ioris / Kemény kötésű
common.buy 88 383 Ft
Horizons in Cancer Research / Kemény kötésű
common.buy 65 735 Ft
Variational Inequalities and Frictional Contact Problems Anca Capatina / Kemény kötésű
common.buy 24 806 Ft
Drawing Basic Portraits Simplified Bernard Hoffman / Puha kötésű
common.buy 10 845 Ft
Love is a Fervent Fire Robin Jenkins / Puha kötésű
common.buy 5 278 Ft
Descartes on God and Human Error Joel Thomas Tierno / Kemény kötésű
common.buy 39 189 Ft
Tony Hunt's Second Sketchbook Sir Norman Foster / Puha kötésű
common.buy 31 871 Ft

The focus of this book is on the management of dynamic inbound contact centers with impatient customers and retrials. we consider contact centers with both homogeneous and heterogeneous customers and agents. The term dynamic refers to the processes in a contact center in two ways. Firstly, these processes are random and secondly they depend on the time of the day and the day of the week. The processes are the successive arrivals of customers to the contact center, the consecutive services by agents, and the successive abandonments and retrials of customers. In order to consider both aspects we use the so-called strong approximations. By means of this approximation performance measures are derived and analysed of different contact centers. Thereby an essential poimt of this book is the influence of retrials and impatient customers on the performance, the staff requirement planning and the shift scheduling decisions in big contact centers.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Dynamic Contact Centers with Impatient Customers and Retrials
Szerző Kirsten Henken
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 268
EAN 9783836496339
ISBN 383649633X
Libristo kód 06959784
Súly 392
Méretek 228 x 153 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása